اخبار داغ

ماموستا محمودی:

اقدامات کور دشمن مانع پیشرفت ایران اسلامی نمی‌شود

اقدامات کور دشمن مانع پیشرفت ایران اسلامی نمی‌شود
امام جمعه پیرانشهر گفت: دشمنان فکر می‌کنند با ترور دانشمندان و فرماندهان به هدفشان می‌رسند در حالی که چنین نیست و با این کار دشمنی شان را بیشتر نشان میدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، اظهار داشت: همان طور که بعدازظهر شنیدیم دانشمند هسته ای جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شهید شد. شهادت ایشان را خدمت مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: دشمنان فکر میکنند با ترور دانشمندان و فرماندهان به هدفشان می رسند در حالی که چنین نیست و با این کار دشمنی شان را بیشتر نشان میدهندو این کار باعث قوی شدن روز به روز کشورمان میشود و ایران عزیز هرگز از خود ضعف نشان نخواهد داد،عاملان اصلی این ترور باید مجازات شوند.

,

امام جمعه پیرانشهر، عنوان کرد: دشمنان چه فکر کرده اند ما با دادن شهید قوی تر میشویم، این کارها از قدرت ایران در جهان کم نمیکند و ایران همچنان قوی خواهد ماند.

,

وی با اشاره به سوره الصف آیه ۸ ، گفت: جمهوری اسلامی شامل این آیه است و خداوند دشمنان را نابود خواهد کرد زیرا جمهوری اسلامی راه درست را پیشه کرده و در نهایت پیروز خواهد شد.

,

ماموستا محمودی تاکید کرد: از نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح انتظار دارم تا عاملان ترور این دانشمند شهید را به سزای اعمال شان برسانند و کسانی (مستکبرین)که از آنهاحمایت میکنند نابود کنند.به حول و قوه الهی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه