اخبار داغ

امام جمعه پلدشت:

ترور شهید فخری‌زاده از تبعات سنگین اعتماد به غرب و مجامع بین‌المللی است

ترور شهید فخری‌زاده از تبعات سنگین اعتماد به غرب و مجامع بین‌المللی است
امام جمعه پلدشت گفت: ترور شهید محسن فخری زاده از تبعات سنگین اعتماد به غرب و ارائه اطلاعات دانشمندان کشور در مجامع بین المللی است اما ملت جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در سالیان گذشته بزرگترین قربانی تروریسم در جهان بوده و هرگونه اقدام تروریستی در سرتاسر جهان، علیه هرکس صرف نظر از اینکه شهروند عادی، نظامی و یا دانشمند هسته‌ای باشد، محکوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

وی تصریح کرد: رژیم غاصب و برخی کشورهای غربی سال‌هاست از حربه ترور به‌عنوان یک وسیله برای پیشبرد اهداف و منافع خود استفاده می‌کنند و در عین حال تلاش دارند این تروریسم دولتی را به‌عنوان ابزاری مشروع و مقبول جلوه دهند.

,

امام جمعه پلدشت، عنوان کرد: ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌ها، نشانه‌ای از اوج ناتوانی دشمنان در برابر عزم ملت‌هایی همچون ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

,

وی ضمن محکومیت این ترور افزود: ترور توسط هرکس که باشد، از نظر انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول و محکوم است.

,

طالبی با اشاره به ترور کور استکبار گفت: این ترور از تبعات سنگین اعتماد به غرب و ارائه اطلاعات دانشمندان کشور در مجامع بین المللی است اما ملت جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی آید.

,

وی افزود: استکبار و رژیم غاصب بدانند که این ترور ها بدون جواب نمی ماند و منتظر انتقام سخت خون این شهید هسته ای و موشکی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه