اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

ترور بزرگان علمی ما خوی تروریستی آمریکا و صهیونیست را بر همگان هویدا ساخت

ترور بزرگان علمی ما خوی تروریستی آمریکا و صهیونیست را بر همگان هویدا ساخت
ماهیگیر گفت: آمریکا و صهیونیست جنایتکار بوده و هستند و ترور بزرگان علمی ما خوی تروریستی آنها را بر همگان هویدا ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ علی ماهیگیر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشور گفت: آمریکا و صهیونیست جنایتکار بوده و هستند و ترور بزرگان علمی ما خوی تروریستی آنها را بر همگان هویدا ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

محقق و اندیشمند اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: مذاکره با آمریکا نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه هنگامی که پالس‌هایی به آمریکا داده می‌شود نتیجه اش ترور دانشمندان ما می‌شود.

,

ماهیگیر تصریح کرد: دولت‌مردان به جای اینکه به فکر مذاکره با آمریکا و هم‌پیمانش باشند با تکیه بر توان و تخصص داخلی می‌توانند ایران آباد را آبادتر سازند.

,

وی با اشاره به اینکه قطعا راه شهید فخری زاده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: خون شهدا هیچ‌گاه پایمال نخواهد شد و انتقام سخت در انتظار کسانی هست که در ترور این شهید بزرگوار دخل و تصرف داشته اند.

,

نویسنده و شاعر اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه شهید فخری زاده دانشمندی بودند که از جان خود برای پیشرفت علمی و پژوهشی کشور گذشتند، خاطر نشان کرد: خون شهدا قطعا درخت انقلاب را آبیاری خواهد کرد و رشد و بالندگی را به ارمغان خواهد آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه