اخبار داغ

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس:

وادادگی در عرصه دیپلماتیک و سیاست خارجی باعث اقدامات مذبوحانه دشمن می‌شود

وادادگی در عرصه دیپلماتیک و سیاست خارجی باعث اقدامات مذبوحانه دشمن می‌شود
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس گفت: دشمن در میدان رویارویی نظامی شکست خورده است و توانایی ندارد و ما فرزندان مکتب عاشورا و امام حسین(ع) هستیم و فرهنگ شهادت در کشور ما نهادینه است، ولی در عرصه دیپلماتیک و عرصه سیاست خارجی این وادادگی باعث می‌شود که دشمنان جری تر شوند و دست به این اقدامات مذبوحانه بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هادیان فعال سیاسی و عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با سرویس سیاسی شیرازه؛ با تسلیت شهادت دانشمند ارزشی و برجسته شهید محسن فخری زاده که یک چهره نام آشنا و برجسته در تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی کشور بود، اظهار داشت: شهید محسن فخری‌زاده در دفاع مقدس و بعد از آن در پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی شخصیت برجسته‌ایست که در مسئولیت های مختلف از جمله معاونت وزارت دفاع، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین و همچنین رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاع فعالیت می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی افزود: چهره‌ای که نشریه آمریکایی فارین پالیسی اسم ایشان را به عنوان ۵۰۰ نفر از قدرتمندترین افراد جهان در کنار ۴ ایرانی دیگر از مجموعه ۵ ایرانی نام برده است.

,

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس به قدرت پوشالی دشمنان اشاره کرد و افزود: شهید محسن فخری زاده در سال ۲۰۰۷ در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل به ناحق قرار گرفت تا همیشه قدرت‌های پوشالی این جهانی و مستبد و مستکبر از این اختیاراتی که دارند از این سازمان هایی که به نوعی خودشان هم ایجاد کردند تا منافع خودشان را دنبال کنند.

,

دشمنان ناتوان هستند

, دشمنان ناتوان هستند,

هادیان اظهار داشت: نتانیاهو نخست وزیر رژیم منحوس جعلی و غاصب صهیونیستی در شو تبلیغاتی سال گذشته خود اولین بار نام شهید محسن فخری زاده را برد و مدعی شد که شهید محسن فخری زاده به دنبال مسائل تسلیحاتی اتمی است.

,

وی به ناتوانی دشمن در جنگ رودررو اشاره کرد و ابراز داشت: حقیقتاً این اتفاق ناگوار در شب سالگرد شهادت شهید شهریاری باز آن داغ گذشته را برای ما تازه کرد و نشان داد که چقدر این دشمنان ناتوان هستند که جرأت رویارویی در میادین واقعی رودررو را ندارند و جرات دست و پنجه کردن با رزمندگان اسلام را ندارند و میان این اقدامات مذبوحانه را انجام می‌دهند و باز خباثت، کینه و تنفری که حقیقتاً نسبت به مردم کشور ما دارند را نشان می دهند.

,

این فعال سیاسی به ظلم آشکار ترور دانشمند هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دانشمندان هسته‌ای خادم مردم و کشورهستند که فقدان‌شان یک ظلمی بزرگ و یک شکاف بزرگ در جامعه علمی هست ولی به تعبیر امام راحل بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود لذا جمهوری اسلامی بیش از چهل سال است که با این خیانت‌ها و دشمنی‌ها روبرو می‌شود.

,

هر قدم عقب‌نشینی ما باعث برداشتن ده‌ها قدم جلوتر دشمن است

, هر قدم عقب‌نشینی ما باعث برداشتن ده‌ها قدم جلوتر دشمن است,

عضو جمنا فارس در گفتگو با رضا کوهی شوریجه خبرنگار شیرازه اظهار داشت: نباید خون این شهدا پایمال شود و نباید دوباره آن راه اشتباه قبلی که فرصتی داده شد تا به همگان اثبات شود که اینها با مردم، نظام اسلامی، قرآن دشمنی بنیادین دارند، داده شود زیرا مسئله بر سراین مسائل نیست و هر قدم عقب نشینی ما باعث برداشتن ده‌ها قدم جلوتر دشمن است.

, شیرازه ,

هادیان به نقش مردم در حمایت از دانشمندان ترور شده اشاره کرد و ابراز داشت: دانشجوها در دانشگاه‌ها بعد از ترور دانشمندان هسته ای متقاضی ادامه تحصیل در رشته علوم و رشته‌های هسته‌ای شدند و خود مستلزم این است که مسئولین دولت هماهنگ با عملکرد مردم حمایت و تقویت کنند و توانایی‌ها را باور کنند و به نوعی به خودباوری برسند.

,

مسئولین دیپلماتیک و سیاسی واکنش درست داشته باشند

, مسئولین دیپلماتیک و سیاسی واکنش درست داشته باشند,

وی به ضربه های بعد از برجام اشاره داشت و ابراز داشت: برجام به روش های مختلف فرصت هایی را سوزاند و تبعات سنگین اعتماد به غرب را سال گذشته با ترور حاج قاسم سلیمانی هم دیدیم و این سگ هار منطقه به تعبیر رهبر معظم انقلاب روز به روز جری تر می‌شود مگر اینکه به نوعی واکنش و عکس العمل درست را از مسئولین دیپلماتیک و سیاسی ما ببیند.

,

وادادگی در عرصه دیپلماتیک و عرصه سیاست خارجی باعث اقدامات مذبوحانه دشمن می‌شود

, وادادگی در عرصه دیپلماتیک و عرصه سیاست خارجی باعث اقدامات مذبوحانه دشمن می‌شود,

این فعال سیاسی به ناتوانی دشمن در جنگ رودررو اشاره کرد و گفت: دشمن در میدان رویارویی نظامی شکست خورده است و توانایی ندارد و ما فرزندان مکتب عاشورا و امام حسین(ع) هستیم و فرهنگ شهادت در کشور ما نهادینه است ولی در عرصه دیپلماتیک و عرصه سیاست خارجی این وادادگی باعث می‌شود که دشمنان جری تر شوند و دست به این اقدامات مذبوحانه بزنند.

,

هادیان گفت: خون این شهید بزرگوار این درخت تنومند انقلاب اسلامی که طوفان‌های سهمگین را پشت سر گذاشته و ریشه در خاک دارد و به هیچ عنوان با سهمگین ترین طوفان ها هم کسی قابل به جابه جایش نیست مجدد یاری کند و انشاءالله میوه‌های این درخت جوانان عزیز دانشمندان میان که هرکدامشان شهید فخری زاده‌ها، شهید سلیمانی‌ها، شهید شهریاری‌ها هستند این مسیر را ادامه می دهند و امیدواریم این افرادی که غفلت کردند از این خواب غفلت بیرون بیاییند و درس بگیرند و این فرصت های باقی مانده را از دست ندهند.

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه