اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

گرفتن انتقام خون شهید «فخری زاده» دشمن را از اقدامات بعدی بازمی‌دارد/ باید رژیم بازرسی ها از صنایع هسته ای متوقف شود

گرفتن انتقام خون شهید «فخری زاده» دشمن را از اقدامات بعدی بازمی‌دارد/ باید رژیم بازرسی ها از صنایع هسته ای متوقف شود
سلیمی با بیان اینکه باید رژیم بازرسی های گسترده از صنایع هسته ای ایران متوقف شود، گفت: اطلاعات دانشمندان ما را، همین بازرسان جاسوس سازمان انرژی اتمی به دیگران دادند و بنظر می رسد الان زمان مناسبی برای توقف کامل بازرسی ها است؛ چرا که این بازرسی ها جز پوششی برای ضربه زدن به ایران نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده با بیان اینکه این جنایت عمق، دشمنی برخی کشورها را بار دیگر به ملت ایران نشان داد، گفت: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی با ایران بر نمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آیا قرار بود با مذاکره بازهم شاهد ترور دانشمندان هسته ای باشیم؟

, آیا قرار بود با مذاکره بازهم شاهد ترور دانشمندان هسته ای باشیم؟, آیا قرار بود با مذاکره بازهم شاهد ترور دانشمندان هسته ای باشیم؟,

وی افزود: این ترور در شرایط پس از مذاکرات برجام رخ داد و باید این سوال را از کسانی که همچنان دم از مذاکره می زنند پرسید که آیا قرار بود با این مذاکرات باز هم شاهد ترور دانشمندان هسته ای خود باشیم؟

,

سلیمی ادامه داد: نشانه هایی از دست داشتن رژیم صهیونیستی و آمریکا در این ترور وجود دارد از جمله اینکه نتانیاهو روز گذشته گفت "می‌خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام داده‌ام، با شما به اشتراک بگذارم، یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت." همچنین پس از این جنایت، ترامپ توییت یک خبرنگار صهیونیستی درباره ترور شهید فخری زاده را بازنشر کرد. این چه معنایی دارد و چه کسانی حامی این رژیم تروریستی هستند؟

,

باید رژیم بازرسی ها از صنایع هسته ای ایران متوقف شود

, باید رژیم بازرسی ها از صنایع هسته ای ایران متوقف شود, باید رژیم بازرسی ها از صنایع هسته ای ایران متوقف شود,

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه باید رژیم بازرسی های گسترده از صنایع هسته ای ایران متوقف شود، تصریح کرد: اطلاعات دانشمندان ما را، همین بازرسان جاسوس سازمان انرژی اتمی به دیگران دادند و بنظر می رسد الان زمان مناسبی برای توقف کامل بازرسی ها است؛ چرا که این بازرسی ها جز پوششی برای ضربه زدن به ایران نیست.

,

سلیمی با اشاره به یکی از سخنان مقام معظم رهبری، گفت: ایشان پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند: "آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند." کسانی که این روزها دم از مذاکره می زنند باید پاسخ بدهند که آیا مواضع آنان باعث تحریک بیشتر دشمنان جهت انجام این اقدامات تروریستی، شنیع و غیرقابل دفاع نشد.

,

گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده دشمن را از اقدامات بعدی بازمی‌دارد

, گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده دشمن را از اقدامات بعدی بازمی‌دارد, گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده دشمن را از اقدامات بعدی بازمی‌دارد,

وی با بیان اینکه باید انتقام سختی از عاملان این جنایت گرفته شود، گفت: خداوند در قرآن می فرماید: وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ. این انتقام موجب می شود تا دشمن دیگر دست به چنین اقداماتی نزند. این نص صریح قرآن است و باید انتقام سختی از عاملان گرفته شود. این در حالی است که هنوز انتقام شهدای هسته ای و شهید سلیمانی را نگرفتیم و باید حتما انتقام پشیمان کننده ای بگیریم و سیلی سختی به دشمنان بزنیم تا بار دیگر شاهد این قبیل اقدامات نباشیم.

,

سلیمی با اشاره به سوء قصدهای قبلی نسبت به شهید فخری زاده، گفت: باید بررسی شود با اینکه این شهید بارها مورد سوء قصد قرار گرفته بود، چطور باز هم مورد سوء قصد قرار می گیرد و اینطور به شهادت می رسد. این ابهامات باید حتما توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی پیگیری شده و مسئله رها نشود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: نکته بعدی این است که چه کسانی این تروریست ها را تربیت کرده و آنان را آموزش داده اند. کشورهایی که دم از مبارزه با تروریست می زنند چرا روزه سکوت گرفته اند. لذا رژیم هایی که تروریست ها را پناه داده، آموزش داده و پشتیبانی مالی کرده اند در این جنایت شریک هستند.

,

ترور شهید فخری زاده خسارت بزرگی بود ولی ملت ما را بیدارتر می کند

, ترور شهید فخری زاده خسارت بزرگی بود ولی ملت ما را بیدارتر می کند, ترور شهید فخری زاده خسارت بزرگی بود ولی ملت ما را بیدارتر می کند,

وی تصریح کرد: شهادت دانشمند فرزانه، محسن فخری زاده گرچه خسارت بزرگی برای ایران بود ولی دشمنان بدانند که ملت ایران با این چنین اقدامات جنایتکارانه بیش از پیش بیدار خواهد شد و دشمن را خواهد شناخت.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: کسانی که روزی مدعی بودند ایران نیازی به موشک ندارد، امروز باید پاسخ بدهند. آیا باید نشست و دست روی دست گذاشت تا دشمن، دانشمندان و مردم ما را به قتل برساند؟ ما حتما نیاز به اقتدار نظامی و امنیتی داریم و این نیروهای امنیتی و نظامی و موشک نقطه زن است که امنیت را برای کشور به ارمغان می آورد. کسانی که در این مدت مدام نیروهای نظامی و امنیتی را آماج حملات خود قرار دادند، آیا بستر ساز این جنایت نیستند؟ آنان هم باید پاسخگوی این جنایت باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه