اخبار داغ

نماینده گرگان و آق قلا:

شهید «فخری‌‌زاده» قربانی «نفوذ» شد/ دشمنان منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشند

شهید «فخری‌‌زاده» قربانی «نفوذ» شد/ دشمنان منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذ بحث جدی است که ترور دانشمندان از این دست است، عناصر خود فروخته ای که ظاهری اعتماد بخش دارند و با باطنی کاملا فریبنده و منافق و در لایه های مختلف عبور می کنند و اطلاعات را می ربایند و در اختیار بیگانگان می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان و اعلام انزجار از ترور بی شرمانه  شهید«شهید محسن فخری زاده» در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: ترورها زمانی که شکل می گیرد چند پیام دارد،  اولا نشان عجز و ناتوانی استکبار جهانی است که سعی می کنند با استفاده از ظرفیت مزدوران خود دست به ترور چهره هایی که منشا علم و فضیلت یا نماد شجاعت، فداکاری و دفاع از غیرت وحیثیت یک کشور هستند، بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی با بیان اینکه ترورها نشان از نگرانی و وحشت آنها از رشد اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است، ادامه داد: وقتی یک چهره علمی را  مورد هدف قرار می دهند معنی اش این است که از ارتقاء و سر بلندی این کشور به هسته های علم و فناوری و تکنولوژیکی بیم و هراس دارند و این نشان می دهد که  دانشمندان ما در قلمرو ملی  وبین المللی اثرگذار بودند.

,

دشمنان منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشند

, دشمنان منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشند, دشمنان منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشند,

نماینده مردم گرگان و آق قلا تصریح کرد: نشان دادند که  شعار دمکراسی و حقوق بشر یک شعار فریبنده ای بیش نیست ،زیرا اگر ما واقعا باور داریم این مفاهیم  را، ترور چه تناسبی با حقوق بشر دارد، ضد همه انسان هاست ترور در هر مکتبی محکوم و منفور است.

,

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ، مسئولین و متولیان نمی توانند به ترور سرمایه های ارزشمند اجتماعی شان بی تفاوت باشند، تاکید کرد:  قطع و یقین شورای عالی امنیت منیت ملی و دستگاه های مختلفی که در این کشور مسئولیت امنیت و پاسداری از مرز و بوم را دارند پاسخ دندان شکنی براساس اقتضاء مصالح ملی به جنایتکاران بین المللی خواهند داد.

,

همگان وظیفه  اعلام انزجار از این جنایت عغیر انسانی را دارند

, همگان وظیفه  اعلام انزجار از این جنایت عغیر انسانی را دارند, همگان وظیفه  اعلام انزجار از این جنایت عغیر انسانی را دارند,

منتظری همچنین بیان کرد: باید جوامع و چهره های مختلف علمی،سیاسی اجتماعی ما با وحدت و همدلی انزجار، مخالفت و تنفر خود را از این شیوه ها و روش های ددمنشانه اعلام کنند  و بویژه سمن ها و تشکل ها که دوستدار این کشور هستند مراتب انزجار خود را از این عمل زشت برملا کنند ، رسانه ها و اصحاب قلم و هنرمندان نیز از ابزار هنر برای انتقال آن به جهانیان  استفاده کنند.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث نفوذ، تاکید کرد:نفوذ بحث جدی است که در جای جای کشور و جهان وجوددارد. یکی از این نفوذ ها عنصر خود فروخته ای هستند که ظاهری اعتماد بخش دارند  وبا باطنی کاملا فریبنده و منافق و در لایه های مختلف عبور می کنند  و اطلاعات را می یابند و در اختیار بیگانگان می گذارند ، باید مراقبت ها را افزایش دهیم.

,

اعتماد به غرب به هیچ وجه قابل دفاع نیست

, اعتماد به غرب به هیچ وجه قابل دفاع نیست, اعتماد به غرب به هیچ وجه قابل دفاع نیست,

منتظری متذکرشد: در گام اول انقلاب اسلامی دریافتیم که اعتماد به غرب به هیچ وجه قابل دفاع نیست، غرب و امریکا قابل اعتماد نیست ما نباید راه طی شده ای که هیچ نتیجه مثبتی برایمان نداشته توجه کنیم.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همانطور مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان به مسئولان کشور فرمودند ما اگر بناست دربرابر این هجمه ها و تحریم ها  سربلندتر از همیشه باشیم باید دستمان را به زانوی خود بگیریم، نگاه به درون داشته باشیم،  خود اتکایی راه نجات است. باید عزم خود را جزم کنیم با تکیه بر درون و نفی اعتماد بیگانیگان مسیر پرافتخار خود را به پیش ببریم. به طور یقین قله های علم ترقی را به کوری چشم دشمنان بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه