اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

روحانی علی‌رغم جنایات استکبار و صهیونیست پالس مذاکره داد!/ ترور دانشمندان هسته‌ای؛ ثمره بی‌توجهی دولت به تذکرات رهبری است

روحانی علی‌رغم جنایات استکبار و صهیونیست پالس مذاکره داد!/ ترور دانشمندان هسته‌ای؛ ثمره بی‌توجهی دولت به تذکرات رهبری است
اصغر زارعی گفت: ثمره بی‌توجهی‌های دولت به تذکرات رهبری این است که رژیم صهیونیستی در سوریه امکانات مقاومت را مورد حمله قرار می‌دهد و با گستاخی عملیات تروریستی را در داخل کشور انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل خاورمیانه درباره ترور شهید فخری زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: ایشان یکی از دانشمندان و مدیران توانمند و خدوم کشور بود که سال ها خدمات شایسته ای را برای نظام اسلامی داشت و تلاش های این شهید منتج به دستاوردهای بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
اصغر زارعی افزود: متاسفانه قوه مجریه کما فی سابق نسبت به حفظ این دستاوردها و چهره‌ها بی‌توجهی شده و علی رغم اینکه می داند دشمن مترصد ضربه زدن به ایران است و برنامه ریزی شده حرکت می کند اما در راستای پاسداری از این ذخیره ها کوتاهی کرده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: در گذشته هم عوامل صهیونیست چهره هایی مانند شهریاری، احمدی روشن و ... را در داخل کشور ترور کردند، این برنامه قطعا ادامه دارد و دشمن دست از سر ما بر نخواهد داشت، همانگونه که مقام معظم رهبری هم در دیدار اخیرشان فرمودند ما باید به داشته های داخلی تکیه کنیم.
,
 
,
زارعی تصریح کرد: طی سال های اخیر دستاوردهای بزرگی را در عرصه‌های هسته ای و علوم هایتک کسب کردیم و و با توجه به ظرفیت های بزرگی داخلی، علی رغم تحریم هایی که علیه ما صورت گرفت توانستیم با اتکا به توانمندی ها و دانشمندان و نخبگان دستاوردهای بزرگی را داشته باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امروز حتی دشمن به موفقیت هایی که دانشمندان و نخبگان ایرانی به دست آورده اند اذعان دارند، گفت: متاسفانه دولت همانند گذشته بی توجه به داشته های داخلی بوده و به دنبال گفتگو و مذاکره برای برنامه ریزی روابط با غرب است.
,
 
,
زارعی افزود: استکبار و صهیونیست طی 9 سال اخیر از تمام ظرفیت های خود بر علیه نظام استفاده کردند و اجازه ندادند کمترین دسترسی را به امکانات خارجی داشته باشیم، آنها حقوق حقه مردم ایران را تحت فشار قرار دادند و منابع مالی و درآمدهای ما را در عرصه های نفتی و غیر نفتی محدود کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: علی رغم تمام هشدارهایی که داده شد مبنی بر اینکه به جای مذاکره باید توجه به داخل کشور داشت، متاسفانه دولت بی توجهی ها و عدم پاسخ به مطالبات رهبری را ادامه می دهد و نتیجه آن این شد که هنوز 24 ساعت از سخنرانی رهبری نگذشته بود دوباره رئیس دولت پالس مذاکره و گفتگو داد.
,
 
,
زارعی با اشاره به اینکه نابسامانی در مواضع دولت موجب شد اصلی ترین عناصر هسته ای کشور را از دست بدهیم، تصریح کرد: دشمن از خلا دولت استفاده کرده و ضربات سنگین خود را به کشور ما وارد می کند، متاسفانه یکی از مشکلاتی که طی سال های اخیر با آن مواجه بوده ایم این است که بسیاری از نقاط قوت و توانمندی های ما بنا به هر دلیلی در معرض دید دشمن قرار گرفت.
,
 
,
وی گفت: متاسفانه بسیاری از اطلاعات طبقه بندی شده و افرادی که نباید در معرض دید قرار می گرفتند در تیرراس دشمن قرار گرفتند، دیدار آمانو مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی با شهید فخری زاده هم نباید اتفاق می افتاد اما نوع سازماندهی و برنامه ریزی که متاسفانه دولت انجام داد و همکاری های بی شائبه با این نهادها صورت گرفت منفذهایی را برای دشمن به وجود آورد.
,
 
,
زارعی افزود: دولت به بهانه همکاری  با آژانس انرژی اتمی و دیگر نهادها و حتی اجرای اسنادی چون FATF  و 2030،  علی رغم تذکراتی که نشان می دهد این سازمان ها به دنبال جاسوسی هستند تا استانداردهای خود را به ما تحمیل کنند، زمینه ساز جنایت گستاخانه دشمن شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: ثمره بی توجهی های دولت به تذکرات رهبری این است که رژیم صهیونیستی در سوریه امکانات مقاومت را مورد حمله قرار می دهد و با گستاخی عملیات تروریستی را در داخل کشور که از سال های گذشته متوقف شده بود، انجام داد.
,
 
,
کارشناس مسائل خاورمیانه در خاتمه خاطر نشان داشت: متاسفانه دولت دچار تعارض و ضعف در حفظ دستاوردهای نظام است و دشمن از این خلا و دوگانگی ها ها استفاده کرده و به اهداف خود دست پیدا می کند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه