اخبار داغ

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

216 زندانی جرایم مالی غیرعمد در آذربایجان‌شرقی آزاد شده‌اند

216 زندانی جرایم مالی غیرعمد در آذربایجان‌شرقی آزاد شده‌اند
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: طی ۲ سال گذشته ۳۰۰ زندانی از طریق کمک‌های اهدایی ۸۰۲ نفر از خانواده متوفیان آزاد شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، موسی خلیل الهی صبح امروز در نشست هیات امنای ستاد دیه استان با بیان اینکه ازابتدای امسال 216 نفر با بدهی ۹۵ میلیارد تومان آزاد شده اند، افزود: از این میزان ۷۰ میلیارد تومان از طریق اعسار به تقسیط تامین شده و بخشی دیگر از طریق کمک های بلاعوض و ارایه تسهیلات تامین شده و ۱۴ نفر از طریق شاکیان آزاد شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضائیه در راستای حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، اظهار داشت: از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی رسیدگی به وضعیت زندانیان بوده چرا که آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

,

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای آزادی زندانیان غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، ستاد دیه استان همراه دستگاه قضایی بوده و نقش بسیار موثری در این خصوص ایفا کرده است.

,

خلیل الهی، با بیان اینکه به لحاظ کمک‌های نقدی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، آذربایجان شرقی جزوه ۳ استان برتر کشور است، ادامه داد: از ظرفیت خیرین در راستای آزادسازی زندانیان باید بیشتر بهره برد چراکه مردم آذربایجان شرقی در راستای انجام امور خیر زبانزد عام و خاص بوده اند و از این ظرفیت نباید غافل شد.

,

وی یادآوری کرد: یکی از سنت های حسنه ای که در کنار دیگر اقدامات خیرین در بین مردم استان پایه گذاری شده صرف هزینه مراسم متوفیان توسط خانواده هایشان برای آزادسازی زندانیان بوده که طی ۲ سال گذشته ۳۰۰ زندانی از طریق کمک های اهدایی ۸۰۲ نفر از خانواده متوفیان آزاد شده اند.

,

در این نشست تعدادی از پرونده های زندانیان جرایم مالی غیرعمد بررسی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه