اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد البرز مطرح کرد؛

35 هزار بسته معیشتی و 300 سری جهیزیه؛ کمک مومنانه البرزی‌ها به نیازمندان

35 هزار بسته معیشتی و 300 سری جهیزیه؛ کمک مومنانه البرزی‌ها به نیازمندان
محمد محمدی فرد گفت: در هفتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان البرز علاوه بر توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، 300 سری جهیزیه به نوعروسان اهداء می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل کمیته امداد البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان در حال اجرا است، در جمع خبرنگاران، گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه، مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح مشارکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد محمدی فرد به توزیع 35 هزار بسته معیشتی و اهداء 300 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در هر عرصه ای که نقش آفرینی و حضور مردم در عرصه برای کمک نیاز بوده است مردم البرز بیشترین کمک ها را  تقبل کرده اند.
,
 
,
وی مصداق همراهی با شکوه مردم البرز را در جشن عاطفه های امسال استان دانست و اظهار داشت: بسیجیان، قرارگاهی را طی اجرای عملیاتی جهادی به نام حاج قاسم سلیمانی در محلات اقشار آسیب‌پذیر البرز باهدف طبخ و توزیع غذای گرم تشکیل داده ‌اند.
,
 
,
مدیر کل کمیته امداد البرز در خاتمه درباره راه های مشارکت مردم با این مجموعه تصریح کرد: مردم علاوه بر مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳۰ مرکز نیکوکاری، می توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ یاری گر نیازمندان باشند.
,

 

,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه