اخبار داغ

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز:

البرزی ها برای ثبت نام وام 1 میلیونی تا 11 آذر فرصت دارند/ کمک 4 ماهه دولت به ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ایرانی

البرزی ها برای ثبت نام وام 1 میلیونی تا 11 آذر فرصت دارند/ کمک 4 ماهه دولت به ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ایرانی
حسین فلاح نژاد گفت: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی، از چهارم تا ۱۱ آذر ماه فرصت دارند کد ملی خود را به سامانه ۶۳۶۹ ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز امروز شنبه به جزئیات وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی خانوارها اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: این وام با کارمزد چهار درصد و در اقساط ۳۰ ماهه از یارانه مشمولین کسر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین فلاح نژاد با تاکید بر اینکه کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی در مجموع به بیش از ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ایرانی تعلق می‌گیرد، افزود: برای دریافت این کمک هزینه لزومی به ثبت نام نیست و به مدت 4 ماه به خانواده هایی که درآمد ثابت ندارند و بیمه پرداز نیستند تعلق می گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه همچنین سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی، از چهارم تا ۱۱ آذر ماه فرصت دارند کد ملی خود را به سامانه ۶۳۶۹ ارسال کنند، اظهار داشت: از ۱۲ تا ۱۹ آذر وضعیت متقاضیان رصد می ‌شود و از ۲۰ تا ۲۷ همین ماه هم به کسانی که واجد شرایط باشند، پیامک ارسال خواهد شد.
,
 
,
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه اگر پیامک خانواده ها ارسال نمی شود باید شماره 98 را قبل از 6369 وارد کنند، تصریح کرد: البته دولت پیش از این نیز وام یک میلیون تومانی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در ۳۰ قسط پرداخت کرد و تا کنون پنج قسط آن از خانوار کسر شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه