اخبار داغ

یادداشت؛

هزینه‌های سنگین برای خوش‌باوری‌های یک رئیس جمهور

هزینه‌های سنگین برای خوش‌باوری‌های یک رئیس جمهور
دشمن با خباثت هرچه تمام‌تر دست به ترور و براندازی می‌زند و کتمان هم نمی‌کند اما رئیس جمهور ما همچنان خود را به مذاکره و مماشات با دشمن قسم‌خورده ملت ایران مشغول کرده و هزینه این خوش‌باوری‌های ساده لوحانه را مردم ایران با شهادت فرزندان دانشمندش همچون شهید پروفسور محسن فخری زاده می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دقیقاً یک روز از آزادی جاسوس صهیونیستی " کایلی مور گیلبرت" (از اعضای سازمان ضداطلاعات ارتش اسرائیل موسوم به "آمان") در دولت تدبیر و امید نگذشته بود و کمتر از یک روز مانده به سالگرد شهادت شهید شهریاری، دانشمند برجسته و پدر هسته ای ایران پروفسور محسن فخری زاده توسط صهیونیست‌ها در کشور خودمان ترور شد تا برگ دیگری باشد بر پرونده آنانی که با غرب باوری خود و در زمان مسئولیت کشورداری خویش، امکان دسترسی سرویس‌های بیگانه به بانک دانشمندان هسته‌ای کشورمان و بدست آوردن اطلاعات عمیق و گسترده از این دانشمندان برای این سرویس‌های صهیونیستی را فراهم آوردند. طبیعی است که روزی جزئیات این ترورها و مسائل پشت پرده این جنایات آشکار و برملا خواهد شد و مسببان داخلی درون حکومت این جنایات باید در دادگاه این ملت پاسخگو باشند.

دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ، به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان، که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شد، مورد شناخت کامل سرویس‌های امنیتی اسرائیل و آمریکا قرار داشت چراکه با اصرار دشمن و تائید و تاکید آقای روحانی، دکتر محسن فخری‌زاده مجبور ملاقات با آمانو شد و این مصاحبه، که با حضور کارشناسان ارشد هسته‌ای رژیم اشغالگر قدس انجام شد، کلیه اطلاعات مربوط به این دانشمند هسته‌ای و عده دیگری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان در اختیار موساد و سازمان سیای آمریکا گذارده شد و تمام این دانشمندان در لیست ترور سرویس‌های امنیتی و تروریستی آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند که ترور پرفسور محسن فخری‌زاده یکی از مهم‌ترین این ترورهاست.

در شرائطی که آمریکا در ضعیف‌ترین وضعیت سیاسی در داخل و خارج از کشور خود قرار دارد، اظهارات آقای روحانی در مورد مذاکره با شیطان بزرگ، انتقال پیام ضعف و انفعال است و به تجربه ثابت شده که در این صورت، دشمن با دریافت این پیام می‌داند که باید از موضع قدرت برخورد کند و ترور، یکی از جلوه‌های قدرت شیطانی آمریکای صهیونیست‌زده است.

براستی آقای روحانی چه زمانی می‌خواهد دست از این هزینه سازی‌ها بردارد و دائم امکان تجدید قوا را به دشمن زبون، که در حال استیصال است، بدهد؟!.

مردم ایران چه نیازی به آمریکا و مذاکره با این ببرکاغذی دارند، که از حل بحران‌های داخلی خود عاجز مانده، که آقای روحانی به کوچک‌ترین بهانه‌ای از مذاکره با این شیطان سخن می‌گوید؟!.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

نمی‌توان ادعا کرد که آقای روحانی ساختار قدرت در آمریکا را که بر محور دفاع صددرصدی از صهیونیست‌ها و رژیم اشغالگر قدس استوار است، نمی‌داند، که اگر چنین ادعا شود، باید چگونه از قریب دو دهه حضور ایشان در شورای عالی امنیت ملی و تصدی دبیری این شورا عبور کرد؟. آنچه که واضح و کاملاً روشن است، باورمندی و دلبستگر جریان اصلاحات و شخص آقای روحانی به غرب، آمریکا و اروپا، می‌باشد.

چه معنایی دارد که هر وقت مقام معظم رهبری از لزوم پرهیز از اعتماد به غرب و نقض مکرر تعهدات از سوی آنها سخن می‌گویند، آقای روحانی فوراً از آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا می‌گوید و سیگنال لازم را برای آمریکائی‌ها ارسال می‌کند؟. نتیجه این موضع آقای روحانی می‌شود تداوم جنایات آمریکا و صهیونیست‌های بزدل و تروریست، که ترور شهید پرفسور محسن فخری‌زاده از جمله نتائج مواضع آقای روحانی در قبال تروریست‌های آمریکایی است.  

در حماقت آمریکایی‌های تروریست و صهیونیست‌های کودک‌کش همین بس که بدون شناخت نسبت به مردم ایران و عدم درک فرهنگ ایثار و شهادت این ملت، در تصور غلط خود فکر می‌کنند که جریان رشد و پیشرفت فوق‌العاده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و از جمله پیشرفت‌های هسته‌ای با ترورهای دانشمندانی همچون پرفسور محسن فخری‌زاده دچار رکود و ایستایی می‌شود و ایرانیان نیز با گذشت زمان، این جنایات را فراموش می‌کنند و با انفعال دولت خود انتقام سخت را نیز لز یاد خواهند برد، غافل از اینکه اولاً در قبال هر شهید، موجی از جوانان مستعد و نخبه برای ادامه راه آن شهید بپا می‌خیزند و راه علمی او را توفنده‌تر ادامه می‌دهند، از سوی دیگر، ملت هوشیار و وقت‌شناس ایران و نیروهای جان‌برکف سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند که ضربه بزرگ و انتقام سخت را چه زمانی و در چه مکانی باید وارد کنند که آنگاه جانیان صهیونی و امریکایی خواهند دید که انتقام سخت یعنی چه، البته اگر دیگر در قید حیات نکبت‌بار خود باقی مانده باشند؟.

,
,
,
,
,

همانگونه که سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد : اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است. وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.( شعراء- آیه 227)

,

محمد فاطمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه