اخبار داغ

بیانیه مرکز پژوهش های مجلس درپی ترور شهید فخری‌زاده:

جنتلمن‌های ترسیده از مقاومت ملت به ترور و مزدوران منافق متوسل شدند

جنتلمن‌های ترسیده از مقاومت ملت به ترور و مزدوران منافق متوسل شدند
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: جنتلمن‌هایی که از مقاومت ملت ایران به ستوه آمده‌اند از ترس مواجهه مستقیم با شیر مردان جبهه حق و پیروزی‌ها و قدرت‌افزایی‌های امت حزب الله، باز هم به اجیر کردن مزدوران منافق و ترور که بزدلانه‌ترین راه دشمنی است، متوسل گشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز پژوهش های مجلس طی بیانیه‌ای در پی ترور دانشمند هسته‌ای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران‌ شهید محسن فخری‌زاده، ضمن محکوم کردن این جنایت، تاکید کرد؛ جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم رب الشهدا و المستضعفین

,

وَ لاَ تَحْسَبَنَ‌ الَّذِینَ‌ قُتِلُوا فِی‌ سَبِیلِ‌ اللَّهِ‌ أَمْوَاتاً بَلْ‌ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ‌ یُرْزَقُونَ‌

,

شهادت هنر مردان خداست و خوشا به حال آنان که همچون یاران عزیز اباعبدالله‌الحسین(ع) در هر صحنه‌ای مردانه ایستادند و تا آخرین نفس‌های خود را نثار اعتلای کلمه حق کردند.

,

ترور دانشمند هسته‌ای والامقام شهید محسن فخری‌زاده به دست مزدوران آمریکایی و سگ ولگرد منطقه‌ای آن، رژیم صهیونیستی، این شقی‌ترین افراد روی زمین، آن هم در سالروز جنایت ترور شهید شهریاری، مصیبتی بر دل ملت ایران نشاند؛ مصیبتی که از آن هزاران جوانه سر خواهد زد و شور و نشاطی در دل‌های جوانان، دانشجویان و اساتید این کشور برای ادامه راه شهید خواهد نشاند.

,

دشمنی نظام سلطه با ملت ایران تازگی ندارد. ملت ایران چهل سال است که با خباثت‌های گروه‌های چپ و راست شیاطین آمریکایی و صهیونیستی آشنایی دارد و بی هیچ شک و شبهه‌ای بدان رسیده که جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند؛ جنتلمن‌هایی که از مقاومت ملت ایران به ستوه آمده‌اند و حالا از ترس مواجهه مستقیم با شیر مردان جبهه حق و پیروزی‌ها و قدرت‌افزایی‌های امت حزب الله، باز هم به اجیر کردن مزدوران منافق و ترور که بزدلانه‌ترین راه دشمنی است، متوسل گشته‌اند.

,

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ملت شهید پرور ایران، عهد می‌بندد که به سهم خود با سعی و جهد علمی در انتقام خون این شهید والامقام سهیم خواهد بود و‌ نخواهد گذاشت عَلَم علم و آزادگی تا حصول به تمدن نوین اسلامی و استقرار عدل مهدوی بر زمین ماند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه