اخبار داغ

امام‌جمعه پلدختر:

شهادت دانشمندان خللی در توسعه علم هسته‌ای ایران وارد نمی‌کند/راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد

شهادت دانشمندان خللی در توسعه علم هسته‌ای ایران وارد نمی‌کند/راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد
حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه پلدختر گفت: شهادت اندیشمندان و نخبگان هسته‌ای خللی در توسعه علم هسته‌ای ایران وارد نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن محکوم کردن ترور شهید والامقام «فخری زاده» از دانشمندان هسته‌ای کشور، اظهار داشت: شهادت اندیشمندان و نخبگان هسته‌ای خللی در توسعه علم هسته‌ای ایران وارد نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد، افزود: ناتوانی دشمن در شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم، درخت تنومند انقلاب ایران اسلامی پس از ۴۰ سال از عمر خود با این نسیم‌ها نمی‌شکند.

,

امام‌جمعه پلدختر عنوان کرد: امروز در ایران جوانانی وجود دارد که پیرو راه شهدای هسته‌ای همچون داریوش رضایی، علی‌محمدی و فخری زاده و…در حال فراگیری علم هستند و با ترور دانشمندان، پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران قابل توقیف نیست.

,

وی با اشاره به شکست دشمن در تحریم‌های اقتصادی و ناتوانی در مقابله با پیشرفت‌های ایران، تصریح کرد: ایران مصمم‌تر بر پیشرفت‌های علمی خود استوار است و در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی و هسته‌ای این روند را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه