اخبار داغ

کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان:

کاهش 10 درجه ای دمای هوا در اصفهان/ سمیرم با 21 میلی متر در صدر بارش های استان

کاهش 10 درجه ای دمای هوا در اصفهان/ سمیرم با 21 میلی متر در صدر بارش های استان
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان است که براین اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف گاهی مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص بارش های اخیر در سطح استان اظهار کرد:  نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان است که براین اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف گاهی مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شدت فعالیت سامانه در مناطق غربی وجنوبی طی امروز شنبه و فردا یکشنبه خواهد بود؛ در این مناطق کولاک برف،  اختلال در تردد شهری و جاده ای و در مناطق غرب استان مسدود شدن جاده ها به دلیل بارش برف سنگین پیش بینی می شود و همچنین در دیگر مناطق استان نیز آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد، سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نیست.
,
 
,
وی افزود: این سامانه بارشی روز دوشنبه از بخش های شرقی استان خارج خواهد شد و پیش بینی بیشینه دما در۲۴ ساعت آینده بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.
,
 
,
علی عسگری با توضیح اینکه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات 9 و در سردترین ساعات 5 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود، بیان کرد: سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان هم کاشان با 13 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
,
 
,
وی با اشاره به بارش باران در 24 ساعت اخیر تصریح کرد: سمیرم 21 میلی متر، دهقان با شش میلیمتر ، اصفهان و اردستان دو میلیمتر، چادگان سه میلیمتر، شهرضا هفت میلیمتر، فردونشهر دو میلیمتر، ورزنه 2.7 میلیمتر و بقیه نقط استان هم یک و زیر میلیمتر بارش باران داشتیم و همچنین شش سانتی متر برف در فریدونشهر گزارش شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه