اخبار داغ

پارااسکی قهرمانی جهان| کووید ۱۹ مسابقات جهانی را به سال ٢٠٢٢ موکول کرد

پارااسکی قهرمانی جهان| کووید ۱۹ مسابقات جهانی را به سال ٢٠٢٢ موکول کرد
مسابقات جهانی پارااسکی، به دلیل پاندمی کرونا به سال ۲۰۲۲ موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، وب‌سایت اینساید دگیمز از تغییر زمان برگزاری رقابت‌های جهانی پارااسکی به میزبانی نروژ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسابقات قهرمانی پارااسکی جهان پیش از این قرار بود 7 تا 20 فوریه ٢٠٢١ (١٩ بهمن تا دوم اسفند سال جاری) در لیلهامر نروژ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) موکول شد.

,

بر این اساس مسابقات با شروع بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در ماه مارس (اسفند ماه ۱۴۰۰) فقط یک ماه فاصله کوتاه خواهد داشت.

,

قبل از تصمیم به تعویق انداختن این رقابت‌ها، جلساتی بین انجمن اسکی نروژ، ورزش‌های جهانی پارا زمستانی و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نروژ برگزار شد که البته فدراسیون بیاتلون و فدراسیون ورزش هیئت مدیره این کشور نیز در این تصمیم دخیل بودند.

,

کریستین هولتز، مدیرعامل ورزش‌های جهانی زمستانی معلولین در این‌باره گفت: ما منتظر مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی لیلهامر در سال آینده بودیم و این تصمیم خبری نبود که ما بخواهیم با جامعه ورزش خود به اشتراک بگذاریم. اما از تصمیم به تعویق افتادن مسابقات حمایت می‌کنیم چرا که همیشه سلامتی ورزشکاران و همه مسئولان برگزاری مسابقات در اولویت قرار دارد.

,

هولتز در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولان برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های پارا زمستانی‌ کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و ما به همکاری با آنها ادامه می‌دهیم تا مهم‌ترین رویداد خود را ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه