اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان:

معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند

معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند
معصومه خدابنده لو از ساماندهی معلمان پیش دبستانی در سطح استان خبر داد و گفت: تمام مراحل اداری طی شده و فقط همکاری با موسس باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بعد از گذشت ۴ ماه از شروع سال تحصیلی معلمان پیش دبستانی در شهرستان همدان بلاتکلیفند و هنوز کارفرمایی برای آنها انتخاب نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امسال که با شروع کرونا سال تحصیلی از ۱۵ شهریورماه آغاز شد و معلمان متعهد از همان روزهای اول با تشکیل گروه های فضای مجازی شادی و آموزش را برای خانواده ها به ارمغان آوردند.

,

و حالا بعد از گذشت چهارماه از فعالیت های آنها نه تنها حقوقی دریافت نکردند، بلکه هنوز کارفرمایی برای آنها تعیین نشده است که کارها و اقدامات را از یک مسئول مشخص پیگیری کنند.

,

زهرا غفوری، یکی از معلمان معترض به خبرنگار ما گفت: حدود ۴ ماه است بلاتکلفیم و هنوز مسئول مشخصی نداریم.

,

این معلم پیش دبستانی که در حال تهیه پک های شب یلدا برای دانش آموزان بود گفت: نزدیک به ۲۵ دانش آموز دارم که باید پک همه آنها را آماده و تا قبل از شب یلدا به دستشان برسانم.

,

وی ادامه داد: برخلاف تصور برخی معلمان پیش دبستانی بیش از هر چیز به زمان و اینترنت کافی نیاز دارند چرا که تمام تکالیف بصری است و معمولا در قالب فیلم ارسال می شود.

,

این مربی همدانی افزود: متاسفانه حتی بسته های اینترنتی که در اختیار سایر معلمان قرار دادند برای معلمان پیش دبستانی لحاظ نکردند و حالا بعد از گذشت ۴ ماه همه بلاتکلیف هستیم.

,

وی ادامه داد: اتفاقا امسال با کلاس های مجازی وقت و زمان بیشتری را برای دانش آموزان صرف می کنیم که احتیاج دارد مسئولان نیز توجه ویژه داشته باشند.

,

معصومه خدابنده لو، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساماندهی معلمان پیش دبستانی در تمام شهرستانها انجام شده بود و فقط شهرستان همدان انجام نشده بود.

,

وی افزود: ساماندهی معلمان پیش دبستانی شهرستان همدان ۶ آذرماه انجام شده و موسس نیز انتخاب و قراردادها در حال انجام است.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: بخشی از کارها مربوط به موسس است که در حال اقدام و پیگیری می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه