اخبار داغ

مدیر عامل مجتمع فولاد خبر داد؛

اهدای 78 تبلت به دانش آموزان نیشابوری

اهدای 78 تبلت به دانش آموزان نیشابوری
غفوری گفت: مجتمع فولاد خراسان 78 دستگاه تبلت را به صورت رایگان به دانش آموزان نیازمند شهرستان های نیشابور و فیروزه اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با خدمات مجتمع فولاد خراسان به دانش آموزان نیازمند گفت: با پیگیری‌ها و اعلام نیاز آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور در خصوص وجود دانش آموزان نیازمند و عدم توانایی تهیه دستگاه‌های موردنیاز و اهمیت تحصیل این عزیزان، با پیگیری‌های صورت گرفته 78 دستگاه تبلت به‌صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از این تعداد تبلت، 50 عدد به دانش آموزان نیشابور و 28 عدد به دانش آموزان فیروزه اختصاص داده شده است.

,

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تأکید داشت: یاری رساندن به مردم در شرایط کرونایی یک مسئولیت اجتماعی مهم برای شرکت است و در کنار این کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت به‌صورت خاص پیگیری شده است.

,

غفوری اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند مجتمع فولاد خراسان بر اساس رسالت اجتماعی خود و با امید به خداوند تا پایان همه‌گیری کرونا در کنارشان خواهد بود و با هماهنگی با کارگزاران نظام در برابر آسیب‌های این ویروس و بحران‌های احتمالی پیش رو کمک خواهد کرد.

,

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ضمن تشکر از کادر آموزشی کشور بیان داشت: از معلم‌های عزیز که با وجود این شرایط سخت به امر مقدس آموزش می‌پردازند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم این اقدام در امر آموزش بتواند مؤثر واقع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه