اخبار داغ

امام جمعه طرقبه خبر داد؛

توزیع ۳۶۶ بسته معیشتی بین نیازمندان طرقبه+عکس

توزیع ۳۶۶ بسته معیشتی بین نیازمندان طرقبه+عکس
رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۳۶۶ بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال، با همکاری بسیجیان، پویش مردمی قرار همدلی و مرکز نیکوکاری طرقبه انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس: مراسم رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۳۶۶ بسته معیشتی، باحضور فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه و روسای ادارات طرقبه شاندیز و با سخنرانی امام جمعه شهر طرقبه در محل مصلی نماز این شهر  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,
 
,
, ,
 
,
رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۳۶۶ بسته معیشتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت حوزه های بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران بخش طرقبه، کمیته ی امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز، پویش مردمی قرار همدلی و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) طرقبه انجام شد.
,
این بسته های معیشتی با همکاری حوزه و پایگاه های مقاومت بخش طرقبه در محلات طرقبه، حصار، طرقدر و نوچاه و روستاهای: جاغرق و دهبار بین خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع می شود.
,
 
,
, ,
 
,
حجت الاسلام محمد ایزدی، امام جمعه شهر طرقبه در حاشیه این مراسم بیان کرد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، مردمی  بی بدیل و بی نظیر در همه عرصه ها داریم که با هیچکدام از مردم زمان حضرات معصومین قابل مقایسه نبوده و نیست.
,
 
,
, ,
 
,
وی تصریح کرد: یکی از هنرنمایی های  این مردم عزیز و بسیجی اینست که تهدیدات را تبدیل به بزرگترین و والاترین فرصت ها  کردند، کرونا قریب یکسال است که بزرگترین تهدید جهان است و بسیاری از نقاط عالم را فلج کرده است، اما مردم بزرگوار ما در سایه همین تهدید، بهترین فرصت را که انفاق در راه خدا و کمک مومنانه است، ایجاد کردند.
,
 
,
, ,
 
,
امام جمعه شهر طرقبه، با بیان اینکه خداوند در سوره منافقون به کمک مومنانه اشاره کرده است، افزود: خوشا به حال خیرین و کسانی که واسطه و مسبب خیر هستند و  سپاه و بسیج عزیز که در همه عرصه ها چون خورشید درخشان می درخشند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: باید به سپاه و بسیجیان  تبریک گفت که خداوند این توفیق را به آنها عنایت کرده است،  خیرین بی نام و نشانی که در همه عرصه ها به وظایف خود عمل می کنند.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه