اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

جاده های لرستان لغزنده است/اعمال محدودیت های ترافیکی

جاده های لرستان لغزنده است/اعمال محدودیت های ترافیکی
سرهنگ چغلوند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به لغزندگی جاده ها گفت: با توجه به حجم بارش‌ها احتمال اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح شهر وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بارش باران از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که با توجه به لغزندگی جاده ها به همه رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئن و نکات ایمنی رانندگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به هشدارهای لازم مبنی بر حجم بارندگی این سامانه بارشی، در صورت بالا آمدن سطح آب، محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اعمال می شود.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تصریح کرد: ضروری است تا عابران پیاده و موتورسواران در این روزهای بارش نهایت همکاری را داشته باشند تا حادثه ای رخ ندهد.

,

وی بیان کرد: از چند روز گذشته آمادگی لازم و اقداماتی برای جلوگیری از آبگرفتگی و سایر مشکلات سیلابی صورت گرفته اما با توجه به حجم بالای بارش احتمال دارد از عصر امروز محدودیت های ترافیکی در برخی از نقاط شهرها اعمال شود.

,

سرهنگ چغلوند عنوان کرد: هواشناسی هشدار احتمال سیلاب داده و با توجه به شرایط موجود، ضروری است تا از ترددهای غیرضروری خودداری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه