اخبار داغ

استاندار فارس:

فقدان دانشمندان فرهیخته ضایعه‌ای سنگین است/ تلاش برای اجماع جهانی علیه ترور و تروریسم

فقدان دانشمندان فرهیخته ضایعه‌ای سنگین است/ تلاش برای اجماع جهانی علیه ترور و تروریسم
استاندار فارس طی پیامی به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: امید است به برکت نام بلند شهدای عزیز و تلاش برای اجماع جهانی علیه ترور و تروریسم، شاهد دنیایی عاری از ترور و خشم و خشونت، باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس طی پیامی به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان نوشت:  امید است به برکت نام بلند شهدای عزیز و تلاش برای اجماع جهانی علیه ترور و تروریسم، شاهد دنیایی عاری از ترور و خشم و خشونت، باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
متن پیام عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرّحیم
,
خبر ترور و شهادت استاد مجاهد، شهید *محسن فخری زاده* دانشمند هسته ای کشورمان، باعث تاسف و تاثر گردید.
,
 
,
 فقدان چهره‌های برجسته و دانشمندان فرهیخته، ضایعه ای سنگین و غمی جانکاه است گرچه به فرمایش مقام معظم رهبری: *شهدای ما زنده اند؛ همچنان که خدای متعال خبر داده است که: ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.* 
,
 
,
اینجانب، ضمن محکومیت تروریسم، شهادت آن عزیز به خداپیوسته را به خانواده محترم ایشان، همرزمان و همسنگران عزیزش در دفاع مقدس و جهادگران علمی حوزه انرژی هسته ای، تسلیت عرض می‌نمایم.
,
 
,
 امید است به برکت نام بلند شهدای عزیز و تلاش برای اجماع جهانی علیه ترور و تروریسم، شاهد دنیایی عاری از ترور و خشم و خشونت، باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه