اخبار داغ

در تجمع دانشجویان هرمزگانی در اعتراض به ترور شهید فخری‌زاده عنوان شد؛

آیا شما باز هم حرف از مذاکره می‌زنید؟

آیا شما باز هم حرف از مذاکره می‌زنید؟
صبح امروز دانشجویان بسیجی هرمزگان در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده تجمع کردند و گفتند: ما امروز جمع شده ایم تا به مسئولین دولت بگوییم به اعمال و رفتار خود دقت کنید شما هستید که اوضاع کنونی را به وجود آورده اید، مردم ایران هر روز بیشتر از دیروز در فقر و تنگدستی قرار دارند، آیا شما بازهم حرف ازمذاکره می زنید؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ صبح امروز دانشجویان بسیجی هرمزگان در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده تجمع کردند و شعار «فخری زاده فخر ما است غرب زدگی ننگ ما است» سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

محسن فخری زاده ۵۹ ساله و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود، او استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین(ع) و جزء ۵ ایرانی لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان نشریه فارن پالیسی بود.

,

فخری زاده دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح؛ ملقب به پدر برنامه هسته ای ایران در رسانه های غربی که نقشه ترور او در سال های گدشته با شکست مواجه شد بعدازظهر روزجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح خودرو وی مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسید.

,

دانشجویان بسیجی که شعار و هدف‌شان برخورد قاطع وزارت امور خارجه و دولت بااینگونه ترورهای ناجوانمردانه است در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کردند: ما امروز گرد هم آمدیم تا انزجار خود را به غرب اعلام کنیم، استکباران به بن بست خورده اند و می خواهند با ترور دانشمندان ایرانی افراد نقش آفرین ملت را از نابود کنند.

,

دانشجویان بسیجی معترض در ترور شهید فخری زاده افزودند: ما امروز جمع شده ایم تا به مسئولین دولت بگوییم در اعمال و رفتار خود دقت کنید شما هستید که اوضاع کنونی را به وجود آورده اید، مردم ایران هر روز بیشتر از دیروز در فقر و تنگدستی قرار دارند، آیا شما بازهم حرف از مذاکره می زنید؟

,

آنها ادامه دادند: ترور سردار سلیمانی به ما نشان داد که نباید به غرب اعتماد کنیم با این وجود اما برخی از مسئولین بازهم حرف از مذاکره می زنند، شهادت محسن فخری زاده دوباره به ما این جنایت ننگین امریکا را یادآوری کرد اما راه این شهیدان امروز و در این لحظه پایان نخواهد یافت بلکه تمامی این وقایع باید چراغ راهی باشد تا بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، ما می توانیم با موضع گیری ها و بیانیه ها راه را برای این نظام و انقلاب هموار کنیم.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه