اخبار داغ

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد؛

ترورهای کور، نشان‌دهنده ترس دشمن از قدرت ایران/ حل مشکلات با تکرار مذاکرات، خیال باطل غرب‌زدگان است

ترورهای کور، نشان‌دهنده ترس دشمن از قدرت ایران/ حل مشکلات با تکرار مذاکرات، خیال باطل غرب‌زدگان است
حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که دولت باید نسبت به نخبگان و دانشمندان که سرمایه‌های واقعی این کشور هستند اهتمام ویژه‌ای داشته باشد گفت: ترورهای کور، نشان‌دهنده ترس و نگرانی دشمن از قدرت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده سابق مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص ترور شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: صهیونیست و آمریکا برای کشورهای خاورمیانه نقشه‌های مفصلی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: صهیونیست نمی‌خواهد که در خاورمیانه هیچ کشور قدرتمند اسلامی وجود داشته باشد. دشمنان، کشوری را که از نظر علم و فناوری در سطح بالایی باشد، نمی‌توانند ببینند چراکه بنابر نقشه آمریکا که مصوبه کنگره آمریکا را دارد، هدف ضعیف‌بودن تمام کشورهای خاورمیانه است.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند ایران را مانند مصر و لیبی در اختیار خود قرار دهند.

,

هدف اسرائیل تضعیف کشورهای مسلمان است

, هدف اسرائیل تضعیف کشورهای مسلمان است, هدف اسرائیل تضعیف کشورهای مسلمان است,

حجت‌الاسلام عبادی عنوان کرد: هدف اسرائیل تضعیف کشورهای مسلمان از نظر اقتصادی، علم و فناوری و ... است و می‌خواهد که کشورهای مسلمان، قدرت ایستادگی روی پای خود را نداشته باشند.

,

وی به صحبتی از هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا اشاره کرد و گفت: زمانی‌که کشور ایرانی از نظر علم و فناوری در سطح بسیار خوبی قرار داشت، وزیر امور خارجه آمریکا از رشد علمی ایران ابراز نگرانی کرده بود.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهید فخری‌زاده یکی از دانشمندان بزرگ ایران بود که در زمینه‌های زیادی توانمند و برجسته بوده و ترور این‌گونه افراد به دلیل کینه و دشمنی آمریکا و صهیونیست با کشور ایران است.

,

حجت‌الاسلام عبادی گفت: علی‌رغم ترورهای دانشمندان هسته‌ای ایران دشمنان بدانند که نتیجه‌ای نخواهند گرفت چراکه فناوری موشکی و دانشمندان هسته‌ای ایران محدود نیستند و این توانمندی در سطح بالا در کشور وجود دارد.

,

ترورها به دلیل ترس از اقتدار جمهوری اسلامی است

, ترورها به دلیل ترس از اقتدار جمهوری اسلامی است, ترورها به دلیل ترس از اقتدار جمهوری اسلامی است,

وی بیان کرد: این ترورها نشانه خصومت آمریکا و صهیونیست با کشور ایران و نگرانی آن‌ها از اقتدار جمهوری اسلامی است لذا دست به این اقدامات کوردلانه می‌زنند.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این‌که چرا علی‌رغم این همه جنایات عده‌ای همچنان دنبال مذاکره با آمریکا، غرب و بازگشت برجام هستند، افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اصلا نباید به مذاکره با آمریکا و اروپا خوش‌بین بود.

,

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: کسی با دیپلماسی قوی و هوشمندانه مخالف نیست اما متأسفانه عده‌ای از رفتن ترامپ و آمدن بایدن خوشحال هستند و فکر می‌کنند شرایط تغییر کرده است.

,

اقتصاد مقاومتی؛ راهکار خنثی‌سازی تحریم است

, اقتصاد مقاومتی؛ راهکار خنثی‌سازی تحریم است, اقتصاد مقاومتی؛ راهکار خنثی‌سازی تحریم است,

وی ادامه داد: دشمنان در صورتی دست از تحریم برخواهند داشت که بدانند تحریم تأثیری ندارد و راهکار تأثیر نداشتن تحریم، اقتصاد مقاومتی است. چهارچوب مشخص شده و کارها شدنی است چراکه توانمندی‌های داخلی فوق‌العاده بالا است فقط نیاز به عزم دولتمردان برای توجه به درون دارد.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌حل مشکلات کشور چشم دوختن به خارج از مرزها نیست.

,

خیال باطل

, خیال باطل, خیال باطل,

حجت‌الاسلام عبادی تأکید کرد: دشمن نمی‌خواهد کشور ایران استقلال داشته باشد؛ این‌که عده‌ای فکر می‌کنند با مذاکره و چشم دوختن به خارج از مرزها می‌توان مشکلات را حل کرد، خیال باطل و خوابی بیش نیست. 

,

وی اظهار کرد: از آقایانی که قبلا این راه را تجربه کردند تعجب است که مجدد حرف از مذاکره بزنند. کمی که جلوتر بروند ماهیت بایدن نیز برای آقایان خیال‌پردازی که فکر می‌کنند بایدن بهتر است، روشن خواهد شد.

, از آقایانی که قبلا این راه را تجربه کردند تعجب است که مجدد حرف از مذاکره بزنند. کمی که جلوتر بروند ماهیت بایدن نیز برای آقایان خیال‌پردازی که فکر می‌کنند بایدن بهتر است، روشن خواهد شد., از آقایانی که قبلا این راه را تجربه کردند تعجب است که مجدد حرف از مذاکره بزنند. کمی که جلوتر بروند ماهیت بایدن نیز برای آقایان خیال‌پردازی که فکر می‌کنند بایدن بهتر است، روشن خواهد شد.,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره و خوش‌بین نبودن به این اقدام اشاره کرد و گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری صحبت‌های عادی نیست و بیان، بیان غیبی است. ایشان به خوش‌بین نبودن مذاکره بارها هشدار دادند و نتیجه هم مشخص شد. مجدد نیز اگر مذاکره‌ای انجام شود نتیجه مشخص است.

,

دشمن؛ جز دشمنی برای ایران کاری نخواهد کرد

, دشمن؛ جز دشمنی برای ایران کاری نخواهد کرد, دشمن؛ جز دشمنی برای ایران کاری نخواهد کرد,

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: پس از خروج آمریکا از برجام آقایان طرف حساب برجام در ایران به فرانسه، آلمان و انگلیس خوش‌بین بودند و حتی از بحث مذاکره با اروپا ذوق‌زده شدند اما غافل از این‌که دشمن، دشمن است و به جز دشمنی برای ایران کاری نخواهد کرد.

,

وی عنوان کرد: خوش خیالی است این‌که مسیری را که قبلا طی شده و به شکست انجامیده را مجدد برای طی کردن انتخاب کنیم و به خیال‌های واهی فکر کنیم.

, خوش خیالی است این‌که مسیری را که قبلا طی شده و به شکست انجامیده را مجدد برای طی کردن انتخاب کنیم و به خیال‌های واهی فکر کنیم.,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مخالف کار دیپلماسی در کشور نیستیم اما کار دیپلماسی باید جایی انجام شود که لازم و درست است، به درستی با اقتدار و هوشمندانه انجام شود.

,

دولت‌مردان ابتدا جلوی تحریم‌ها بایستند بعدا به فکر مذاکره باشند/ مذاکرات قبلی با قدرت انجام نشد

, دولت‌مردان ابتدا جلوی تحریم‌ها بایستند بعدا به فکر مذاکره باشند/ مذاکرات قبلی با قدرت انجام نشد, دولت‌مردان ابتدا جلوی تحریم‌ها بایستند بعدا به فکر مذاکره باشند/ مذاکرات قبلی با قدرت انجام نشد,

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که راه‌حل مشکلات کشور در داخل است نه خارج، اظهار کرد: ابتدا باید دولتمردان جلوی تحریم‌ها بایستند بعد به فکر مذاکره باشند؛ مذاکره‌ای که نتیجه داشته باشد.

,

وی به دور قبلی مذاکرات اشاره کرد و گفت: متأسفانه مذاکرات قبلی با قدرت انجام نشد؛ اکنون جای خجالت دارد که آقایان مجدد حرف از مذاکره بزنند.

, جای خجالت دارد که آقایان مجدد حرف از مذاکره بزنند.,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از امضای برجام، آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی جلوی تمام نمایندگان در چندین نوبت گفت در برجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود و چیزی به نام تعلیق نداریم. پس از بیان این مطلب آقای احمد توکلی جلوی آقای ظریف رفت و گفت در متن برجام معنی فلان واژه، تعلیق است. آقای ظریف گفت: "من ندیدم"!

, پس از امضای برجام، آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی جلوی تمام نمایندگان در چندین نوبت گفت در برجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود و چیزی به نام تعلیق نداریم. پس از بیان این مطلب آقای احمد توکلی جلوی آقای ظریف رفت و گفت در متن برجام معنی فلان واژه، تعلیق است. آقای ظریف گفت: "من ندیدم"!, پس از امضای برجام، آقای ظریف در مجلس شورای اسلامی جلوی تمام نمایندگان در چندین نوبت گفت در برجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود و چیزی به نام تعلیق نداریم. پس از بیان این مطلب آقای احمد توکلی جلوی آقای ظریف رفت و گفت در متن برجام معنی فلان واژه، تعلیق است. آقای ظریف گفت: "من ندیدم"!,

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: وقتی چنین مذاکره‌کنندگانی داریم که با متن برجام درست آشنا نیستند و خلل‌های موجود را نمی‌دانند، چطور می‌خواهند مجدد مذاکره کنند؟ اگر قرار است مذاکره مجددی انجام شود باید دقیق، هوشمندانه و قوی باشد.

,

وی تصریح کرد: ابتدا باید بروکراسی‌های اداری و سیستم‌های درونی کشور را اصلاح کرد، بعد حرف از مذاکره و توجه به خارج از کشور زد.

,

ارائه اطلاعات دانشمندان به بیگانه؛ منجر به شهادت آن‌ها می‌شود

, ارائه اطلاعات دانشمندان به بیگانه؛ منجر به شهادت آن‌ها می‌شود, ارائه اطلاعات دانشمندان به بیگانه؛ منجر به شهادت آن‌ها می‌شود,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص تبعاتِ دادن اطلاعات دانشمدان ایرانی به مجامع بین‌المللی، گفت: شهید فخری‌زاده یکی از افرادی بود که اطلاعاتش به غرب داده شده بود؛ دادن اطلاعات دانشمندان به بیگانه باعث شناسایی آن‌ها شده و در نهایت منجر به شهادت این افراد می‌شود.

,

حجت‌الاسلام عبادی به حضور بایدن و معاون اولش که یک زن صهیونیستی است اشاره و افزود: ترور سایر دانشمندان هسته‌ای ایران در زمان دموکرات‌ها؛ بایدن و اوباما بود. روی خوش نشان‌دادن بایدن به ایران خیال خوشی از سوی دولتمردان است. دشمنان هر جا و در هر حالتی که بدانند می‌توانند به کشور ایران ضربه بزنند، می‌زنند و منتظر نمی‌مانند.

, ترور سایر دانشمندان هسته‌ای ایران در زمان دموکرات‌ها؛ بایدن و اوباما بود., ترور سایر دانشمندان هسته‌ای ایران در زمان دموکرات‌ها؛ بایدن و اوباما بود.,

وی به معاون اول بایدن که زنی صهیونیستی و یهودی است اشاره کرد و گفت: چهارچوب کار یهود و صهیونیست مشخص است. سیاست کشور آمریکا با تغییر رئیس جمهور تغییر مسیر نخواهد داد. شاید مقداری در تاکتیک‌ها تفاوت وجود داشته باشد اما چهارچوب کار یکی و تصویب شده است.

,

تنها راه مقابله با دشمن، قوی‌شدن از درون است

, تنها راه مقابله با دشمن، قوی‌شدن از درون است, تنها راه مقابله با دشمن، قوی‌شدن از درون است,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بایدن بیش از ترامپ می‌تواند به کشور ایران آسیب وارد کند و تنها راه مقابله با دشمن قوی‌شدن از درون است.

, بایدن بیش از ترامپ می‌تواند به کشور ایران آسیب وارد کند,

حجت‌الاسلام عبادی عنوان کرد: بحث مذاکره در حالی جواب خواهد داد که از دورن کشور قوی باشیم، به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم، در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده و سیستم‌های درونی کشور درست شود در این حالت می‌توان حرف از مذاکره زد؛ در غیر این صورت مذاکره جز باخت، چیز دیگری برای ما نخواهد داشت.

,

نخبگان و دانشمندان سرمایه‌های واقعی کشور/ ترورهای کور،نشان‌دهنده ترس و نگرانی دشمن از قدرت ایران است

, نخبگان و دانشمندان سرمایه‌های واقعی کشور/ ترورهای کور،نشان‌دهنده ترس و نگرانی دشمن از قدرت ایران است, نخبگان و دانشمندان سرمایه‌های واقعی کشور/ ترورهای کور،نشان‌دهنده ترس و نگرانی دشمن از قدرت ایران است,

وی تأکید کرد: دولت باید نسبت به نخبگان و دانشمندان که سرمایه‌های واقعی این کشور هستند اهتمام ویژه‌ای داشته و قدرشناس آن‌ها باشد.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این ترورهای کور، نشان‌دهنده ترس و نگرانی دشمن از قدرت ایران است. این ترورها و شهادت دانشمندان هسته‌ای آثار بزرگی بر جامعه دارد و نشان از درستی مسیر در حال طی‌شدن و صعود به قلّه موفقیت است.

, شهادت دانشمندان هسته‌ای,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه