اخبار داغ

واکنش کاربران توییتری سیستان و بلوچستان به ترور شهید محسن فخری‌زاده

واکنش کاربران توییتری سیستان و بلوچستان به ترور شهید محسن فخری‌زاده
شماری از کاربران توییتری در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری‌زاده نوشتند: ترور دانشمندان ایرانی نشانه ترس و ضعف دشمن در مقابل قدرت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، عصر روز جمعه هفتم آذرماه، خبر ترور محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور در منطقه دماوند تهران منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به دنبال داشت. کاربران شبکه های اجتماعی از ترور ناجوانمردانه این دانشمند دفاعی ابراز ناراحتی و تاسف کرده و خواستار پیگیری مسببین این اقدامات تروریستی شدند.

در ادامه به واکنش برخی از فعالین فضای مجازی سیستان وبلوچستان به درگذشت شهید محسن فخری زاده می‌پردازیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,

فرشته عسکری، یکی از کاربران توییتری نوشت: دیروز، لبخند دیپلمات ایرانی به جاسوس صهیونیستی اما امروز، ترور دانشمند هسته ای کشور به دست ایادی صهیونیستی! لعنت بر کسانی که باز هم دم از مذاکره میزنند. شهادتت مبارک خارچشم لیبرال ها

,

, ,

 

,

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس نوشت: شهادت دکتر فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی کشورمان لکه ننگی است بر پیشانی سرویسهای موساد و سیا، اسرائیلی ها در روزهای پایانی ترامپ با این حرکات مذبوحانه به دنبال یگ جنگ تمام عیار در منطقه هستند،اما ایران جدا از همه این تئوری ها پاسخ سختی به این جنایت خواهد داد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه