اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد؛

جریمه یک میلیون تومانی ۳۱۰ راننده متخلف در البرز

جریمه یک میلیون تومانی ۳۱۰ راننده متخلف در البرز
رضا گودرزی گفت: با توجه به استقرار مامورین پلیس راه و انتظامی در 24 نقطه استان البرز، ۳۱۰ راننده متخلف نیز در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راه البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح محدودیت های تردد برای قطع زنجیره انتقال کرونا، یک هزارو ۹۸۴ راننده متخلف در این استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، در جمع خبرنگاران گفت: اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و موثر واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی به تداوم نظارت بر ترددها در محورهای موصلاتی البرز اشاره کرد و افزود: با توجه به استقرار مامورین پلیس راه و انتظامی در 24 نقطه استان، ۳۱۰ راننده متخلف نیز در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی شدند.
,
 
,
وی اظهار داشت: همزمان با اجرای محدودیت در ترددها از ورود ۹ هزارو ۷۰۵ خودرو با پلاک غیربومی به استان البرز جلوگیری شد، این طرح از اول آذر آغاز شده و به مدت 2 هفته در استان البرز ادامه دارد، البته با توجه به شناسایی مسیرهای اصلی ورودی و خروجی اجازه ورود هیچ خودروی بومی داده نمی شود.
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تلاش شد تا با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود، تصریح کرد: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه