اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی:

هدف از ترور شهید فخری زاده ایجاد ضعف و ناامیدی در کشور است

هدف از ترور شهید فخری زاده ایجاد ضعف و ناامیدی در کشور است
محمد وحیدی هدف دشمن از ترور و شهادت این دانشمند هسته ای را تضعیف کشور و ایجاد ناامیدی در کشور خواند و گفت: دشمنان بدانند با ترور دانشمندان ما نه تنها رشد و حرکت علمی ایران در بخش های مختلف متوقف نمی شود بلکه سرعن آن بیشتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با شهادت دکتر فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: دکتر فخری زاده یکی از برجستگان و متخصصان حوزه صنایع دفاعی و موشکی کشور و فردی توانمند در مدیریت پروژه های عظیم در کشور بود که در موضوع کرونا نیز با همکاری تیم  تحت نظارت خود در زمینه تهیه کیت های تشخیص کرونا و کشف واکسن کرونا فعالیت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: این دانشمند در  87 نیز مورد ترور کور دشمنان قرار گرفت چراکه از برجستگان حوزه صنایع هسته ای دنیا و یکی از دانشمندان برجسته بین المللی بود.

,

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهان امروز چاره ای جز قدرتمند شدن برای عبور از روزهای سخت، وجود ندارد و این اقداماتبه نوعی می تواند نوید دهنده آینده بهتر برای مردم  باشد، به شرطی که انسجام، وحدت ملی  و وحدت سیاسی در همه گروه ها حفظ شود.

,

وی با اشاره به اینکه قطعا عدم وجود این چهره ها ضربه شدیدی به کشور وارد خواهد کرد، گفت: اما شهادت این دانشمند بزرگ به معنای متوقف شدن مسیر نیست، بلکه خون شهید حیات بخش است و جوشش ها و رویش های جدیدی را در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه هدف از مذاکره باید مشخص باشد، گفت: طی مذاکرات قبلی که معروف به برجام شد، هدف برداشته شدن تحریم ها از کشور بود در حالی که بعد از گذشت هفت سال نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه با قدرت بیشتری از سوی دشمن ادامه پیدا کرد و هیچ نتیجه ای برای ایران نداشت.

,

وحیدی اظهار داشت: تکرار دوباره این راه قطعا برای کشور آسیب زا خواهد بود، زیرا به  دشمن هیچ اطمینانی نمی شود کرد، مگر اینکه ایران به حدی اقتدارش را بالا ببرد که دشمن در مذاکره و روبرو شدن با کشور احساس کند که عدم مذاکره باعث ضررش خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی تحریم ها، راه های برون رفت از مشکلات، فقط در مقابله با آمریکا نباشد، گفت: کشور ظرفیت های مهمی در حوزه خاورمیانه، چین و شرق آسیا دارد که می تواند از همه اینها برخوردار باشد، البته این کشورها به منافع خودشان می اندیشند اما باید منفعت کشور را در ایجاد تعامل با دنیا دیده شود.

,

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساختار حکومتی آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی ایران است و با گذشت عمر چهل و یک سال از انقلاب ایران تفاوتی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها نداشته و عمق این دشمنی تغییری  نکرده است.

,

وحیدی با بیان اینکه ساده انگاری است که تصور کنیم با روی کار آمدن شخص دیگری در آمریکا، مشکلات ایران کاهش پیدا کند، گفت: بایدن زمانی که معاون اوباما بود دشمنی با ایران، کشور های حوزه خاورمیانه و مسلمانان را ثابت کرده است چراکه نقش مستقیمی در حملات به  یمن، عراق، کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی داشته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه