اخبار داغ

نماینده مردم رشت:

دیپلماسی خنده دیگر جواب نمی دهد/ دشمنان ما نابودی ایران را می خواهند

دیپلماسی خنده دیگر جواب نمی دهد/ دشمنان ما نابودی ایران را می خواهند
محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: وزارت امور خارجه باید بداند دیپلماسی خنده دیگر جواب نمی دهد چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص ترور دانشمند هسته ای ایران "محسن فخری زاده"، اظهار کرد: باید هوشیار باشیم زیرا دشمنان بدنبال ترور دانشمندان ایرانی هستند تا جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی تصریج کرد: انقلاب اسلامی در تمام دنیا نفوذ پیدا کرده و دشمنان می خواهند جلوی پیشرفت، توسعه و نفوذ جمهوری اسلامی را بگیرند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: آنها به خیال خام خود فکر می کنند با ترور افرادی مثل شهید فخری زاده و دانشمندان هسته ای ما می توانند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند این در حالی است که با شهادت امثال حاج قاسم سلیمانی مردم هزاران کیلومتر دورتر از ایران عاشق این شهید بزرگوار شدند و ذهن بیدار مسلمانان، مستضعفان، محرومان و عدالت خواهان همه از حاج قاسم می گویند.

,

احمدی سنگری افزود: آنها فکر می کنند وقتی دانشمندان هسته ای مثل شهید فخری زاده را ترور کنند چرخ توسعه و پیشرفت کشور باز می ماند در صورتی که هر کدام از افراد ما را ترور کنند هزاران افراد انقلابی متولد می شوند.

,

وی با بیان اینکه این اقدام را شدیدا محکوم می کنیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی کور خوانده اند که با ترور برخی افراد چرخه توسعه کشور باز می ماند بلکه حقانیت راه دانشمندان ایرانی را اثبات می کنند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: حمایت دشمنان کوردل و پست از جنایتکاران، حقانیت دانشمندان هسته ای ما را بیشتر نشان می دهد و این یک اعتمادی بین مردم ایجاد می کند.

,

دشمنان ما نابودی ایران را می خواهند

, دشمنان ما نابودی ایران را می خواهند,

وی تصریح کرد: دشمنان ما نابودی ایران را می خواهند چون انقلاب اسلامی معادلات دنیا را بهم ‌زد لذا این اقدام را محکوم می کنیم.

,

احمدی به این جمله از امام راحل (ره) مبنی بر اینکه "بکشید ما را ملت‌را بیدارتر می شوند" اشاره کرد و گفت: خون شهدا لاله هایی است که در سراسر دنیا پخش می شود و حقانیت ایران را به دنیا ثابت می کند لذا به دشمنان اعلام می کنیم ما از مرگ و شهادت نمی ترسیم و با خدای خود عهد بسته ایم که پای عهد خود هستیم.

,

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک درخت تنومند شده که با خون شهدا آبیاری می شود وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی و دانشمندان هسته ای، بزرگان و نخبگان به گوش می رسد ناراحت می شویم ولیکن درخت انقلاب تنومندتر می شود و هزینه بیشتری باید پرداخت کنیم.

,

وی با بیان اینکه دشمنان دست به دست هم می دهند که به جمهوری اسلامی آسیب بزنند، گفت؛ با شهادت این دانشمندان هسته ای انقلاب اسلامی بیشتر دیده می شود.

,

احمدی در بخش دیگر سخنان خود در وظیفه خصوص وزارت خارجه، گفت: وزارت امور خارجه باید بداند دیپلماسی خنده دیگر جواب نمی دهد چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.

,

وزارت خارجه باید همچون ناموس از اطلاعات دانشمندان ما محافظت می کرد

, وزارت خارجه باید همچون ناموس از اطلاعات دانشمندان ما محافظت می کرد,

وی ادامه داد: دیپلماسی امور خارجه باید به این نتیجه برسد که دشمنان قابل اعتماد نیستند، وقتی لیست دانشمندان هسته ای کشور را می خواستند نباید به آنها ارائه می کردند و همچون ناموس خود از اطلاعات دانشمندان محافظت کنند.

,

احمدی با بیان اینکه دشمنان رژیم صهیونیستی رو به افول و در حال دست و پا زدن است، گفت: آن ها دست به ترورهای کور می زنند که جوانمردانه نیست و روزهای آخر آن ها فرا رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه