اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خبر داد؛

فرود قیمت مرغ روی پله 26 هزار تومان در مازندران/ تخم مرغ همچنان روی مدار گرانی

فرود قیمت مرغ روی پله 26 هزار تومان در مازندران/ تخم مرغ همچنان روی مدار گرانی
کامران هاشمی گفت: نرخ مصوب فروش مرغ در بازار مازندران 26 هزار تومان تعیین شد و تمامی فروشندگان موظف هستند که مرغ را با این نرخ به مشتریان عرضه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین نرخ فروش مرغ و  تخم مرغ در بازار امروز هشتم آذرماه 99 گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت 26 هزار تومان در حال فروش از سوی واحدهای صنفی است.

وی افزود: در حالیکه قیمت مرغ از مرز 33 هزار تومان نیز طی هفته‌های گذشته در بازار مازندران گذشته بود، با اعمال برخی سیاست‌ها روند کاهشی پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: نرخ مصوب فروش مرغ در بازار مازندران 26 هزار تومان تعیین شد و تمامی فروشندگان موظف هستند که مرغ را با این نرخ به مشتریان عرضه کنند.

هاشمی ادامه داد: دولت جهت کنترل بازار مرغ، اقدام به ارائه سوبسید کرده است و قرار شده است روزانه 200 تن به کشتارگاه‌های مازندران، مرغ زنده گرم بدهد، تا با قیمت 25 هزار تومان بین واحدهای صنفی توزیع و با نرخ 26 هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی بیان کرد: سازمان صمت، پشتیبانی امور دان، اتحادیه مرغداران و سایر دستگاه‌های مرتبط، همگی برای تنظیم بازار مرغ در استان، پای کار آمدند و توزیع 400 تن مرغ تنظیم بازاری 15 هزار تومانی در بازار استان آغاز شده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، بیان کرد: هر شانه تخم مرغ در بازار مازندران به 32 هزار و 500 تومان و هر دانه به بیش از 1100 تومان رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه