اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سلمان:

احداث ۶۷ واحد مسکن محرومین در ۹ماه اخیر/ ۷۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

احداث ۶۷ واحد مسکن محرومین در ۹ماه اخیر/ ۷۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
مرتضی نورسته با بیان اینکه با همکاری امام جمعه، مسئولین، بسیج و کمیته امداد حدود ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، گفت:  ۷۵۰ بسته نیز همزمان با هفته بسیج در سطح دو بخش سنگر‌ و کوچصفهان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مرتضی نورسته، فرمانده سپاه ناحیه سلمان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به عمده فعالیت های بسیج در محرومیت زدایی، اظهار کرد: از ۶۷ واحد مسکن محرومین که در ۹ماه اخیر در این شهرستان در حال ساخت می باشد، ۱۲ واحد به سرانجام رسید که از این تعداد ۹ واحد با حضور مسئولین افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

نورسته با بیان اینکه با همکاری امام جمعه، مسئولین، بسیج و کمیته امداد حدود ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد:  ۷۵۰ بسته نیز همزمان با هفته بسیج در سطح دو بخش سنگر‌ و کوچصفهان توزیع شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: بخشی از مأموریت ها در چند ماه گذشته در حوزه ویروس کرونا بود که در حوزه بهداشت محیط در اسفند ماه سال قبل و فروردین سال جاری حدود ۳۰۰ کیلومتر گندزدایی و سمپاشی توسط نیروهای بسیجی انجام شد.

,

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی با راه اندازی ۲۷ کارگاه مسجد محور و خانگی توانستند حدود ۱۰۵ هزار ماسک تولید کنند خاطرنشان کرد: همچنین با هدف خودکفایی در جهش تولید، طرح همگام با کشاورز سال گذشته در ۴۰۰ هکتار از اراضی ‌کشاورزی‌ دو بخش سنگر و کوچصفهان اتفاق افتاد.

,

نورسته با اشاره به اینکه تلاش داریم تا ۲۲ بهمن سوله ورزشی دهستان اسلام آباد را افتتاح کنیم افزود: روز گذشته در حوزه تربیت بدنی با کمک سپاه استان ۲۷ دستگاه فوتبال دستی خریداری شد همچنین در ۴ ماه گذشته نیز ۴۱ میز پینگ پنگ به بسیجیان اهدا و ۱۸۵ مورد مسابقات فرهنگی ورزشی در پایگاه ها، مساجد و مراکز ورزشی برگزار شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سلمان در خصوص امنیت پایگاه و گشت های محله محور در سال جاری با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۸۰ گشت محله محور در سطح روستاها برای پیشگیری و برخورد با جرائم مختلف صورت گرفته ادامه داد: در حوزه اقشار نیز مجموعه بسیج دانش آموزی علاوه بر توزیع وتحویل اقلام مختلف برای دانش آموز ۷۹ مدرسه را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

,

وی ادامه داد: در موضوع زنان و خانواده برگزاری کارگاه های سبک زندگی، افزایش موالید،مهارت آموزی، ایجاد مشاغل خانگی، تربیت و آداب همسرداری انجام شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با تاکید بر سواد رسانه ای به عنوان یک محور مهم در خانه و خانواده افزود: ۲۰ کارگاه محصول خانگی نیز در سطح محله ها و حوزه ها برگزار شد.

,

نورسته با اشاره به ۱۴۳ گروه جهادی ثبت شده گفت: برای اولین بار در ماه گذشته ثبت گروه جهاد تخصصی زنان در بخش کوچصفهان و در بخش سنگر با کار تولیدی با محوریت افزایش موالید و کارگاه با محوریت افزایش موالید کارگاه‌تولیدی خانگی تولید پوشاک نوزادان برای خانواده هایی که توان هزینه یک فرزند را ندارند، رقم خورد.

,

وی در خصوص صندوق های قرض الحسنه در ۲ بخش که ۶۵ صندوق راه اندازی شد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۳۲ نفر اعضا اصلی صندوق هستند که تاکنون ۵۵۷ فقره وام پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه