اخبار داغ

یادداشت؛

یکپارچگی در برابر استکبار جهانی؛ نتیجه ترورهای بزدلانه دشمن

یکپارچگی در برابر استکبار جهانی؛ نتیجه ترورهای بزدلانه دشمن
بر اساس تجربیات گذشته در هر صورتی ترور بزدلانه دشمنان نتیجه معکوس می‌دهد قطعا این ترور موجبات نفرت، یکپارچگی و اتحاد ملت شریف ایران در تقابل با تروریست های استکبار جهانی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جنایتکاران و‌ عناصر خودفروخته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را طی حمله ای تروریستی به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در وهله اول مسئله برمیگردد به بازخورد نیروهای محور مقاومت اسلامی به آرامکو در شب سفر مخفیانه نتانیاهو  به عربستان.

,

دومین مسئله برمی‌گردد به برنامه ریزی های ضد امنیتی غرب علیه ایران که ذیل برجام به تعهداتی رسیدند و متاسفانه اسامی و مشخصات بخش قابل توجهی از نیروهای خاص جمهوری اسلامی ایران در معرض شناسایی و حتی تهدید جانی قرار گرفتند البته این احتمال هم وجود دارد که پیش از این ها، شهید فخری‌زاده شناسایی شده باشد اما اطلاعات تا به امروز برای تروریست ها شفاف نبوده است و پس از باز شدن فضا برای آنها اقدام به بازشناسایی افراد کرده اند.

,

سومین نکته ای که باید مد نظر باشد هدف امریکا و اسرائیل از ترورسردار سلیمانی و بعد از آن ترور این فرد که متخصص دوگانه موشکی و هسته ای بوده این است که برای ایران جبهه ای از تنش های جدید در منطقه را بگشاید و در نهایت ایران شروع کننده نبرد باشد.

,

انها به دنبال این هستند تا فشار حداکثری را به ایران بیاورند تا یا ایران وارد مذاکره جدید شود که نفوذی‌های داخل هم بر این تاکید دارند و یا شرایط تنش فیزیکی در منطقه عملیاتی شود تا تروریست ها و متحدان آنها در مورد ایران ائتلاف کرده و برای اذهان عمومی در سطح بین الملل خوراک داشته باشند.

,

برای جمع بندی صحیح باید مطلع باشیم ایران اسلامی امروز به واسطه دولت ناکار آمد مستقر، ضعف گفتمان امنیتی و از همه مهم‌تر فشار جامعه بین الملل درگیر تاوان معاهده شتابزده برجام و بی توجهی دستگاه سیاست خارجی کشور به برآیند راهبردی رفتار هایش در داخل و خارج از محیط بین الملل است.

,

البته تجربه نشان داده است که در هر صورتی ترور جواب عکس می‌دهد قطعا این ترور موجبات نفرت، یکپارچگی و اتحاد ملت شریف ایران در تقابل با تروریست های استکبار جهانی خواهد بود.

,

حسین محمدی اصل، پژوهشگر مطالعات منطقه ای

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه