اخبار داغ

مرتضی اسدی:

تراکتور برابر سپاهان تاکتیک مشخصی نداشت/ هواداران باید صبور باشند

تراکتور برابر سپاهان تاکتیک مشخصی نداشت/ هواداران باید صبور باشند
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم در بازی با سپاهان تاکتیک مشخصی نداشت و امتیازات مهمی را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص دیدار تراکتور و سپاهان اظهار داشت: متاسفانه تراکتور برای سومین هفته پیاپی نتوانست به پیروزی دست یابد. به نظرم از دست دادن چنین امتیازاتی در انتهای فصل حسرت بزرگی را برای این تیم به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در دیدار روز گذشته، تراکتور در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت اما با آغاز نیمه دوم روند جالبی را طی نکرد و منجر به از دست رفتن سه امتیاز حساس هفته سوم شد. احساس می‌کنم کادر فنی تمرکز لازم را برای نتیجه‌گیری تراکتور ندارد چرا که هیچ تاکتیک مشخصی در این تیم مشاهده نشد‌.

,

کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتور جذب نفرات شاخص و قوی را لازمه مدعی بودن هر تیمی دانست و گفت: متاسفانه تراکتور در نقل‌وانتقالات ضعیف عمل کرده و آن طور که باید و شاید نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد، طبیعی است برای اینکه تیمی به دنبال قهرمانی باشد باید از ابتدای فصل نفرات قوی را جذب و امتیازات حداکثری را از آن خود کند.

,

اسدی با بیان اینکه با روند فعلی تراکتور در ادامه فصل با مشکل جدی مواجه خواهد شد، متذکر شد: کادر فنی این تیم باید هر چه زودتر به ترکیب ثابت و مدنظر خود دست پیدا کرده و به دنبال برآورده کردن انتظارات پرشورها باشند.

,

وی خطاب به هواداران تراکتور توصیه کرد: از همه هواداران بامعرفت تیم محبوبم می‌خواهم صبور بوده و با حمایت همیشگی خود باعث افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی باشند تا در ادامه شاهد نتیجه‌گیری تراکتور باشیم.

,

پیشکسوت باشگاه تراکتور ابراز داشت: حقیقتا دلم برای تبریز و هواداران تراکتور به شدت تنگ شده است. من روزهای خوبی در تراکتور داشتم که هیچ موقع از یاد نخواهم برد. با بردهایش خوشحال و با باخت‌هایش نیز ناراحت می‌شوم.

,

وی تأکید کرد: پرشورها لایق بهترین‌ها هستند و بازیکنان و کادرفنی نیز باید قدر این عزیزان و پیراهن تراکتور را دانسته و تا پای جان در خدمت این تیم بزرگ باشند.

,

مرتضی اسدی که به تازگی هدایت تیم عقاب تهران را بر عهده گرفته است، درباره این انتخاب گفت: امسال از تیم خوب عقاب تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده و پس از مشورت‌هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم سرمربی‌گری خود را از این تیم و لیگ ۲ شروع کنم.

,

وی خاطرنشان کرد: قطعا اولین آزمون سرمربی‌گری سخت خواهد بود اما با توکل به خدا و کمک دوستان مطمئنا تیمی در خور شان عقاب آماده کرده و وارد مسابقات خواهیم شد. امیدوارم در فصل جاری بتوانیم نتایج خوبی کسب کرده و جواب اعتماد مسئولان باشگاه عقاب و نیروی هوایی ارتش را به خوبی بدهیم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه