اخبار داغ

مدیر بقعه متبرکه علی بن حمزه(ع):

روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز تولید می‌شود

روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز تولید می‌شود
کارگاه تولید ماسک مکانیزه در بقعه علی بن حمزه(ع) شیراز با اشتغال ۳۰نفر راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اقتصادی شیرازه، همزمان با شیوع ویروس کرونا گروه جهادی حرم مطهر حضرت علی بن حمزه علیه السلام شیراز همگام با گروه‌های جهادی دیگر در خط مقدم مبارزه با این ویروس خطرناک به میدان آمده اند و یاری‌گر نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
بنا بر این گزارش، کارگاه تولید ماسک گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه علیه السلام شیراز روزانه یکصد هزار عدد ماسک تولید می کند.
,
 
,
محمدحسین نصرنیا مدیر بقعه متبرکه علی بن حمزه(ع) در این رابطه گفت: باز هم تلاش جهادگران عرصه سلامت این بار گروه جهادی بقعه متبرکه علی بن حمزه علیه السلام دست به کار شدند و با راه اندازی این کارگاه هم ماسک های مورد نیاز بازار را تولید می کنند و از آن مهم تر اینکه زمینه اشتغال نزدیک به ۳۰ نفر از کسانی که بر اثر بیماری کرونا شغل خود را از دست داده و بیکار شده بودند را فراهم کرده است.
,
 
,
نصرنیا ادامه داد: این کارگاه تولید ماسک در یک فضای نیمه صنعتی و با رعایت الزامات بهداشتی و فنی فعالیت می‌کند. 
,
 
,
وی به روش تولید اشاره کرد و افزود: تولید ماسک ها در این کارگاه به وسیله دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌گیرد که به همت جهادگران همین گروه جهادی ساخته شده است و از طراحی، ساخت تا تولید و مونتاژ گرفته همه توسط نیروهای جوان این گروه جهادی انجام پذیرفته است.
,
 
,
به گفته مسئولان این گروه جهادی، کمبود مواد اولیه تهیه ماسک ها برای افزایش ظرفیت تولید تنها مشکل این کارگاه کوچک است و در صورت تامین مواد اولیه این کارگاه قادر است روزانه بیش از ۵۰۰ هزار ماسک سه لایه نانو تولید و به جامعه عرضه کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه