اخبار داغ

دانشجویان شیرازی در تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه:

هرگونه مذاکره با عاملان جنایت شهادت دانشمند کشورمان نشانگر ضعف دیپلماسی است

هرگونه مذاکره با عاملان جنایت شهادت دانشمند کشورمان نشانگر ضعف دیپلماسی است
دانشجویان شیرازی در بیانیه پایانی تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان فارس تصریح کردند: هرگونه مذاکره در هر سطحی، با کسانی که عامل یا حداقل شریک این جنایات وحشتناک‌اند، نشانگر بی‌عقلی، ضعف، زبونی و بی‌اطلاعی نسبت به اصول روابط بین‌الملل و پا نهادن بر خون دانشمندان شهیدمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، تجمع اعتراضی دانشجویان ظهر امروز در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان فارس صورت پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
این تجمع در اعتراض به واقعه ترور یکی از فرزندان برومند ایران اسلامی و همچنین مطالبه اقدام درخور دستگاه دیپلماسی نسبت به پاسخ کوبنده به عاملان آن صورت گرفت و دانشجویان با شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سازشگر، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، بازرسان آژانس اخراج باید گردند، مذاکره با دشمن خیانت است به ملت انزجار خود را نسبت به دشمنان خارجی و زمینه سازان داخلی این چنین اقدامی اعلام کردند.
,
 
,
در پایان نیز دانشجویان بیانیه‌ای را در این موضوع قرائت کردند که در بخشی از آن دانشجویان شیرازی تجمع‌کننده تصریح کردند: تلخ‌تر و غم‌انگیزتر این‌که «دولتِ ضعیف» که همچنان، دلبسته و شیفته مذاکره است، تلاش می‌کند تا «دانشمندِ هسته‌ایِ» خویش را «دانشمندِ دفاعی» بخواند تا مبادا «خطِ جدیدِ مذاکره»، گزند و آسیبی ببیند! دولتِ جدیدِ آمریکا نیز می‌داند که «دولتِ ضعیف»، بیش از صدورِ چند بیانیّۀ رقیق و کلیشه‌ای، قدمی برنخواهد برداشت، بلکه «رام‌تر» و «تسلیم‌تر» و «حقیرتر» از همیشه، برای آغازشدنِ مذاکره، لحظه‌شماری می‌کند! «صنعتِ هسته‌ای»، «صنعتِ موشکی»، «فتوحاتِ منطقه‌ای»، «معیشتِ مردم»، «عزّتِ ایرانی»، «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده» و ... همه‌وهمه باید فدای «خطِ مذاکره با آمریکا» شوند! 
,
 
,
متن کامل بیانیه دانشجویان شیرازی در تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه استان فارس بدین شرح است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
,
 
,
بار دیگر خون عزیزی ریخته شد که فخری کم نظیر از مفاخر ایران سربلند بود. بار دیگر شاهد آخرین دست و پا زدن های قلدران بی سر و پای روزگار بودیم. البته که بار دیگر داغ بر جگر ملت غیور ما گذاشتند و فرزند دانشمند و مجاهد و عزیزی را از ما گرفتند اما این کوردلان نمی‌فهمند (بل احیا عند ربهم یرزقون)
,
 
,
آری شهدای ما زنده اند و مرگ اسرائیل نزدیک است
,
 
,
رژیم پلید صهیونیستی بداند که این اقدامات رذیلانه آنها فقط نفس آخرشان را نزدیکتر می‌کند و ملت ما را زنده تر و اما از تمام مسئولین خرد و کلان سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، قضایی و حقوقی ذی ربط انتظار میرود که طبق رهنمودها و موازین معمار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله(ره) و رهبر فرزانه امت اسلامی امام خامنه ای ( مدظله العالی) در اسرع وقت و با تمام وجود پای به این عرصه خطیر بگذارند و بدانند.
,
 
,
هرگونه مذاکره در هر سطحی، با کسانی که عامل یا حداقل شریک این جنایات وحشتناک‌اند، نشانگر بی‌عقلی، ضعف، زبونی و بی‌اطلاعی نسبت به اصول  روابط بین‌الملل و پا نهادن بر خون دانشمندان شهیدمان است. وقتی به‌گونه‌ای با دشمن روبرو شویم که سراپا، «احساسِ نیاز و وابستگی» باشیم و به بهای مساعدتِ او، تمامِ «خطوطِ قرمزِ» خویش را زیرِ پا بگذاریم، او به «هیچ حدّی»، بسنده نخواهد کرد، بلکه فرصت را برای «پیشروی»، مناسب دانسته و می‌کوشد «سنگرهای بیشتر و مهمّ‌تر»ی را فتح کند! به‌عبارت‌دیگر، «عقب‌نشینی» و «انفعال» و «سازش‌جوییِ» ما، به ضررِ ما تمام خواهد شد. «دولتِ ضعیف» و «جامعۀ به‌ضعف‌کشانده‌شده»، حریم و حصاری ندارد و دستخوشِ تعدّیِ دشمن قرار می‌گیرد.
,
 
,
تلخ‌تر و غم‌انگیزتر این‌که «دولتِ ضعیف» که همچنان، دلبسته و شیفته مذاکره است، تلاش می‌کند تا «دانشمندِ هسته‌ایِ» خویش را «دانشمندِ دفاعی» بخواند تا مبادا «خطِ جدیدِ مذاکره»، گزند و آسیبی ببیند! دولتِ جدیدِ آمریکا نیز می‌داند که «دولتِ ضعیف»، بیش از صدورِ چند بیانیّۀ رقیق و کلیشه‌ای، قدمی برنخواهد برداشت، بلکه «رام‌تر» و «تسلیم‌تر» و «حقیرتر» از همیشه، برای آغازشدنِ مذاکره، لحظه‌شماری می‌کند! «صنعتِ هسته‌ای»، «صنعتِ موشکی»، «فتوحاتِ منطقه‌ای»، «معیشتِ مردم»، «عزّتِ ایرانی»، «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده» و ... همه‌وهمه باید فدای «خطِ مذاکره با آمریکا» شوند! 
,
 
,
این «دانشمندِ هسته‌ای»، قربانیِ عملیّاتِ شناسایی در متنِ «روندِ رسمیِ اعتمادسازیِ دولتِ ضعیف با آمریکا» شد، نه عملیّاتِ جاسوسی و تعقیب و مراقبتِ غیررسمی ...! تفنگی که این گلوله‌ها از آن شلیک شدند، در همان «دستِ چُدنی‌ِ با روکشِ مخملی» قرار داشتند!
,
 
,
جریان نفوذ در داخل کشور و دلدادگان به تمدن غرب چشمان غبارگرفته و خواب آلود خود را بازکرده و دشمن بدون نقاب را خوب مشاهده نمایند و بر اصرار خود به سازش و مداهنه با دشمن غدار و مستکبر پایان دهند و بدانند مسیر سازش و مذاکره با دشمن به جایی نخواهد رسید و راه موفقیت این ملّت از مسیر جهاد کبیر، تکیه به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به قدرت لایزال الهی میگذرد
,
 
,
«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»(الشعراء: ۲۲۷)
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه