اخبار داغ

اعضای مجمع بعد از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال چه گفتند؟

استیلی: سلطانی‌فر گفت دولت دخالتی در فوتبال نمی‌کند/ صوفی‌زاده: افزایش تعداد حضور بانوان در مجمع نکته مهمی بود

استیلی: سلطانی‌فر گفت دولت دخالتی در فوتبال نمی‌کند/ صوفی‌زاده: افزایش  تعداد حضور بانوان در مجمع نکته مهمی بود
اعضای مجمع پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و تصویب اساسنامه با قاطعیت آرا در رابطه با ابعاد نشست امروز صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمعم عمومی فدراسیون فوتبال برای تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون برگزار و اساسنامه جدید با حدکثر آرا به تصویب رسید. اعضای مجمع بعد از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

*استیلی: سلطانی فر گفت دولت دخالتی در فوتبال نمی کند

, *استیلی: سلطانی فر گفت دولت دخالتی در فوتبال نمی کند,

حمید استیلی سرمربی تیم امید ایران درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تبریک می‌گویم که اساسنامه فدراسیون فوتبال تصویب شد و از همه مهمتر اشخاص فوتبالی در مجمع شرکت کردند،کسانی که برای هیئت رئیسه و ریاست شرکت داشتند.

,

وی افزود: 14 عضو به 75 عضو مجمع اضافه شد که در بخش بانوان و آکادمی بود که این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. جلسه با ریاست مهدی محمد نبی آغاز شد و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صحبت‌های خوبی انجام دادند، مبنی بر اینکه دولت دخالتی در فوتبال نکند. اگر چه وزیر نمی‌تواند رای دهد اما طبق توافق گفتند دولت به فوتبال کمک خواهد کرد. امیدوارم صداوسیما نیز حق فوتبال را بدهد تا فوتبال روی پای خودش بایستد.

,

, ,

*ممبینی: اساسنامه جدید حرکت رو به جلو برای فوتبال خواهد بود

, *ممبینی: اساسنامه جدید حرکت رو به جلو برای فوتبال خواهد بود,

هدایت‌الله ممبینی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و تأیید اساسنامه این فدراسیون اظهار داشت: خدا را شکر پس از مشکلاتی که برای اساس‌نامه به وجود آمد، امروز مجمعی به صورت آنلاین با حضور اعضا برگزار شد. برگزاری این مجمع با توجه به شیوع بیماری کرونا تجربه خیلی خوبی برای فوتبال کشور بود.

,

وی افزود: با توجه به چالشی که در سال‌های اخیر بین فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC وجود داشت، به نظرم اساسنامه خیلی خوبی تهیه شده و این یک حرکت رو به جلو برای فوتبال کشور خواهد بود. ان‌شاالله با توجه به اساسنامه جدید که بهتر و جامع‌تر نسبت به گذشته است، روز به روز شاهد توسعه و و رشد فوتبال  کشور باشیم.

, AFC,

, ,

*طالقانی: اهالی بیشتری از فوتبال در مجمع حضور خواهند داشت

, *طالقانی: اهالی بیشتری از فوتبال در مجمع حضور خواهند داشت,

کاظم طالقانی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که به تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون انجامید، اظهار داشت: به دست‌اندرکاران خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. شرایط را به گونه‌ای مدیریت کردیم که اعضا در مجمع حاضر باشند.

,

وی در ادامه افزود: با شرایطی که در اساسنامه دیده شده، تعداد شرکت‌کنندگان افزایش می‌یابد و شاهد حضور تعداد بیشتری از مربیان، داوران و بازیکنان (در مجمع) خواهیم بود.

,

, ,

*صوفی زاده: افزایش  تعداد حضور بانوان در مجمع نکته مهمی بود

, *صوفی زاده: افزایش  تعداد حضور بانوان در مجمع نکته مهمی بود,

لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مجمع در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار شد و اتفاق مهمی که رخ تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال بود که آینده‌ای روشن را برای جامعه فوتبال و فدراسیون ترسیم می‌کند.

,

وی با اشاره تغییرات اساسنامه عنوان کرد: نکته دیگری که حائز اهمیت بود افزایش  تعداد حضور بانوان در مجمع آتی است. دو نفر از سرمربیان و کاپیتان‌ها تیم‌های ملی بانوان و داور بین‌المللی زن و همچنین تعدادی مدیرعامل زن به مجمع  اضافه خواهند شد.

,

, ,

*بهاروند: تایید اساسنامه کار نادری بود

, *بهاروند: تایید اساسنامه کار نادری بود,

حیدر بهاروند در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم. برای تدوین و تهیه اساسنامه شاید حدود 10-12 مورد را داشتیم. همه اعضا در آن مشارکت داشتند و قبلا نظرات و پیشنهاداتشان را داده بودند.

,

وی افزود: اساسنامه چندین بار رفت و برگشت و نظرات فیفا و اعضای مجمع هم اعمال شد. مجمع خوبی هم برگزار شد. مشارکت دوستان بسیار بالا بود و با رای قاطع 70 نفر به تصویب رسید که فکر کنم نادر باشد.

,

بهاروند عنوان کرد: یکبار اصلاح اساسنامه را داشتیم که شاید با نصف به علاوه یک یا تعدادی کمتر و بیشتر انجام شد. این اساسنامه را که مجمع تایید کرد، با قاطعیت آرا بود. خوشبختانه اساسنامه مصوب شد. باید به پروسه انتخابات برویم، تاریخ را مشخص و آن را برگزار کنیم تا رئیس جدید با رای اعضای مجمع انتخاب شود و سکان فدراسیون را در دست بگیرد.

,

, ,

*نبی: انتخابات فدراسیون اسفند برگزار می شود

, *نبی: انتخابات فدراسیون اسفند برگزار می شود,

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون درباره تصویب اساسانامه جدید فدراسیون اظهار داشت: این موضوع را تبریک می گویم. 70 عضو مجمع با اکثریت آرا به این اساسنامه رای دادند. طبق نقشه راه، در آینده با توجه به مصوباتی که در مجمع و هیات رئیسه داریم، اطلاعیه مجمع انتخاباتی را هم اعلام می کنیم.

,

وی افزود:‌ اگر خدا بخواهد، اوایل اسفند این مجمع را هم برگزار می کنیم. امروز برای فوتبال کشور روزی تاریخی بود و بار دیگر به خانواده بزرگ فوتبال تبریک می گویم.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: ان‌شاءالله طبق تعامل خوبی که وجود دارد، بتوانیم در آینده فوتبال کشور را به توسعه خوبی برسانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه