اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

ادامه روند نزولی قیمت سکه با ۹۸هزار تومان کاهش؛ دلار بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها

ادامه روند نزولی قیمت سکه با ۹۸هزار تومان کاهش؛ دلار بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز هم روند نزولی خود را ادامه داد و نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۹۸ هزار تومان ارزان‌تر شد؛ نرخ دلار هم با نوسان کم در کانال ۲۴ هزار تومان معامله شد و نرخ طلا هم ۱۱ هزار تومان کاهش داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه و طلا امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با افت مواجه شد؛ نرخ‌ها در بازار ارز صعودی بودند ولی نرخ یورو و دلار با افت اندک نسبت به روز پنجشنبه خرید و فروش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز پنجشنبه ۹۸ هزارتومانی کاهش داشت و ۱۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان قیمت خورد. قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۹۷ تومان است.

,

نیم‌سکه امروز ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. ربع‌سکه و سکه یک گرمی هم هرکدام ۵۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند.

,

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۷ دلار و ۶۶ سنت است که روز گذشته در آخرین روز کاری هفته میلادی افت 21 دلار و 44 سنتی را تجربه کرد.

,

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با افت ۱۱ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته یک میلیون و ۳۴ هزار تومان قیمت خورد. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم ۱۵ هزار تومان کاهش یافت.

,

نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز ارز با ۱۱ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۲۴ هزار و ۷۴۶ تومان فروش رفت.

,

یورو هم با ۹ تومان کاهش به ۲۹ هزار و ۵۴۱ تومان رسید.

,

 
,

, ,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه