اخبار داغ

واکنش معاون سیاسی استاندار به اختلافات ادامه‌دار شهرداری و شورای شهر یاسوج

واکنش معاون سیاسی استاندار به اختلافات ادامه‌دار شهرداری و شورای شهر یاسوج
معاون سیاسی استاندار در خصوص اختلافات شهرداری و شورای شهر یاسوج مطالبی را بیان کرد و گفت: به اعضای شورای شهر و شهردار توصیه داریم منافع مردم را در نظر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پایتخت طبیعت ایران شناخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ظرفیت های متعدد گردشگری، شرایط مساعد آب و هوایی، و همچنین وجود منابع و ثروت‌های مختلف می تواند زمینه ساز رشد و توسعه برای شهر یاسوج باشد، باید اشاره کرد  زمانی رشد و توسعه در مرکز استان مشاهده می شود که پیرامون ظرفیت ها و نقاط قوت همدلی و همگرایی وجود داشته باشد.

,

در همین رابطه از ماه های گذشته تا امروز خبرهای مختلفی از شورای شهر یاسوج در رسانه ها شنیده می شود از استیضاح شهردار که شورای شهر از آن به عنوان حق قانونی شورا یاد ما کند تا کش دار شدن اختلافات به گونه ای که سبب می شود بسیاری از فرصت ها برای خدمت و  رشد و توسعه مرکز استان اتلاف شود.

,

در همین رابطه مدیر کل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی  و اختلافات شهرداری و شورای شهر گفت: به اعضای شورای شهر و شهردار توصیه داریم منافع مردم را درنظر داشته باشند و از هر گونه حواشی و درگیری که سبب از بین رفتن منافع مردم  می شود پرهیز کنند.

,

احد جمالی گفت: در کنار اختلاف نظرها  منافع فردی، گروهی، جمعی باید فدای منافع مردم شود.

,

وی افزود: اختلافات در نقاط مختلف کشور شامل شورا و شهرداری  وجود داشته باشد و درحوزه اجرا اینگونه مسائل نیز هست، اما نباید این اختلافات به گونه ای باشد که منافع و زمان خدمت برای مردم اتلاف و  نادیده گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه