اخبار داغ

باقرزاده: موفقیت‌های تاریخی شمشیربازی از دستاوردهای ورزش ایران است

باقرزاده: موفقیت‌های تاریخی شمشیربازی از دستاوردهای ورزش ایران است
رییس فدراسیون شمشیربازی سیر تکاملی این رشته در سال های اخیر را دستاورد ورزش ایران دانست و ابراز امیدواری کرد موفقیت های این رشته با مدال المپیکی در توکیو تکمیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده از پیشرفت این رشته در طی سال های اخیر ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: خوشبختانه فرایند حرکتی شمشیربازی به سمت پیشرفت و قهرمانی موفقیت آمیز بوده است تا جاییکه در بازی های المپیک ٢٠١٦به یکقدمی مدال رسیدیم که همین مهم عامل توجه بیشتر مردم به شمشیربازی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رییس فدراسیون شمشیر بازی توضیح داد: روند موفقیت های این رشته بعد از المپیک متوقف نشد و با مدال برنز جهانی مجتبی عابدینی که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران رقم خورد ادامه پیدا کرد، تا جایی که شمشیر بازی ایران را به ورزش قابل احترام برای مردم تبدیل کرد و از ایران یک مدعی در این رشته ساخت.
,
 
,
باقرزاده گفت: دستاورد دیگر شمشیربازی را باید حضور کامل تیم سابر ایران در بازی های المپیک توکیو دانست که خوشبختانه موفق به کسب سهمیه شدیم و اکنون دغدغه و برنامه ریزی فدراسیون حضور مقتدرانه در این رویداد است تا دستاوردهای خوب ورزش ایران در شمشیربازی را با مدال المپیکی تکمیل کنیم.
,
 
,
رییس فدراسیون شمشیر بازی تصریح کرد: آنچه مسلم است دستاوردهای شمشیربازی برای ورزش ایران افتخاری بزرگ برای این فدراسیون است که با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم همراه بوده و با استمرار این پشتیبانیها برنامه های این فدراسیون همچنان با موفقیت ادامه پیدا خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه