اخبار داغ

امیدوارم برای قهرمانان ورزشی قانونی در مجلس تصویب شود

امامی: تست PCR کشتی گیران گروه الف منفی بود/ مدهنی در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار می شود

امامی: تست PCR کشتی گیران گروه الف منفی بود/ مدهنی در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار می شود
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: قرار است مدهنی در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد نتایج تست های PCR فرنگی کاران حاضر در گروه الف لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تست مثبت کرونا نداشتیم و تمام اعضای حاضر در گروه الف که قرار است از فردا (یکشنبه) از ساعت 9:30 صبح مسابقاتشان را شروع کنند، ابتدا تست PCR دادند که منفی شد و حالا در قرنطینه هستند. منظور اطمینان بیشتر از سلامت کشتی گیران، مربیان، کادر اجرایی، فنی و سرپرستی، تست آنتی ژن نیز از آنها گرفته شد که اگر جوابش منفی باشد، آنها مجوز حضور در مراسم وزن کشی که ساعت 18 تا 19 به انجام خواهد رسید، را خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, PCR, PCR,

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد محسن مدهنی و اقداماتی که برای این قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان انجام شده، تاکید کرد: بعد از کلیپی که از او در فضای مجازی منتشر شد، علیرضا دبیر بلافاصله به من دستور داد که موضوع را ویژه پیگیری کنم. من هم تماس گرفته و در جریان مشکلاتش قرار گرفتم. در همین رابطه نامه ای به کمیته ملی المپیک ارسال شده و اقداماتی به خصوص برای اشتغال او انجام شد. از سوی شرکت های خصوصی و دولتی برای مدهنی موقعیت شغلی فراهم شد که خودش تمایل به حضور در شرکت دولتی داشت. از وزارت کار خوزستان هم تشکر می کنم که زمینه ای فراهم شد و درنهایت قرار است او در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار شود.

,

امامی افزود: مدهنی صبح امروز هم نشستی با دبیر داشت و رئیس فدراسیون قول مساعد داد بیش از قبل پیگیر کار او باشند. من امیدوار هستم با تدوین یک قانون در مجلس شورای اسلامی قهرمانان ما در تمام رشته های ورزشی دیگر دغدغه اشتغال به کار نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه