اخبار داغ

شاهین طبع: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

شاهین طبع: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم
سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است بازی دشواری را برابر عربستان تجربه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی بر عربستان در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. عربستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار متحول شده و بازیکنان جدیدی جذب کرده ضمن اینکه هزینه بسیاری برای بسکتبال عربستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او ادامه داد: هشت ماه بدون بازی رسمی شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنانم در کوارتر اول راضی هستم . آن ها نقش خود را به خوبی اجرا کردند و در مسیر بازی قرار گرفتند. در برخی از موقعیت‌های حساس بازی شانس خود را از دست دادیم.  امیدواریم بتوانیم عملکرد بهتری در بازی بعدی داشته باشیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره کوارتر دوم اضافه کرد: عربستان در دفاع و حمله برنامه خود را تغییر داد که همین موضوع برای بازیکنان ما گیج کننده بود اما در طول بازی خود را پیدا کردند و به حریف خود غلبه کردند.بازیکنانم عجله کردند اما رفته رفته خود را پیدا کردند و به ترکیب تیم بازگشتند.
,
 
,
شاهین‌طبع اظهار کرد: ما چند روزی است که دور همدیگر جمع شده ایم و برای هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان و بازی تدارکاتی داریم تا بتوانیم شرایط ایده آل تری را تجربه کنیم اما در مجموع از عملکرد تیم خود رضایت دارم.
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه