اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| ذوب آهن صدرنشین گروه ب شد

لیگ برتر والیبال بانوان| ذوب آهن صدرنشین گروه ب شد
دومین روز هفته نخست لیگ برتر بانوان در گروه ب امروز (شنبه) با صدرنشینی ذوب آهن به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۸ تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر تیم‌های حاضر در گروه ب این رقابت‌ها هستند و مسابقات هفته نخست این گروه از روز پنج‌شنبه ششم آذر در اصفهان آغاز شده و امروز (شنبه) با دو دیدار پیگیری شد.
,
تیم‌های خجسته اسلامشهر و پیکان در نخستین مسابقه روز دوم هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان با شکست حریف دومین برد خود در این مسابقات را ثبت کرد.
,
شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۷)، (۲۶ بر ۲۴) و (۲۵ بر ۱۶) خجسته اسلامشهر را شکست دادند تا با دو برد و شش امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند.
,
در این بازی که به مدت ۸۷ دقیقه کشید، نرگس افشین و نوشین حق‌شناس به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت کردند. اکرم ابن‌یمین و محبوبه زرنویس‌زاده هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند.
,
مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال که برای نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی دیدارهای روز دوم هفته نخست لیگ برتر بانوان در اصفهان به‌سر می‌برد، دیدار دو تیم خجسه اسلامشهر و پیکان را از نزدیک در سالن ملت نظاره‌گر بود.
,
 
,
تیم‌ ذوب‌آهن در دومین مسابقه روز دوم هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۷ میزبان ستارگان فارس بود و شاگردان فریبا صادقی با شکست نماینده فارس، دومین برد متوالی خود را به دست آوردند و با ۶ امتیاز و میانگین بهتر پوئن‌های کسب کرده در صدر جدول مسابقات قرار گرفتند.
,
ستارگان فارس در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۰ مغلوب میزبان شد تا همچنان بدون برد و امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی بماند.
,
هدیه صابری و زهرا شیری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۷۱ دقیقه طول کشید. مریم امینی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری این مسابقه را برعهده داشتند.
,
روز دوشنبه هفته جاری سومین و آخرین روز دیدارهای گروه ب لیگ برتر متمرکز بانوان در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم‌های ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر از ساعت ۱۴ با یکدیگر روبرو خواهند شد.
,
از ساعت ۱۷ و در مهمترین مسابقه روز پایانی نیز تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم فاتح میدان قطعا صدرنشین می‌شود.
,
هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه