اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

تمامی ظرفیت های شهرستان سنقر در اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی به کار گرفته می‌شود

تمامی ظرفیت های شهرستان سنقر در اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی به کار گرفته می‌شود
غلامرضا مرتضوی گفت: برای اجرای طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سنقر به جهت مقابله هر چه بیشتر بیماری کرونا با تمام توان و از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، غلامرضا مرتضوی عصر امروز در پنجمین جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرماندهی سپاه ناحیه، رئیس مرکز بهداشت و برخی از مسئولین برگزار شد گفت: طرح قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی بیماری کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک بسیج و داوطلب مردمی، مبتنی بر شیوه محله و خانواده محور و هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: این طرح در امتداد شیوه مقابله ای گذشته با انسجام و برنامه ریزی دقیق تر به بیماریابی و شناسایی افراد مبتلا و ارائه آموزش های لازم کمک می کند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی در ادامه به ساختار اجرایی طرح اشاره کرد و بیان کرد: اساس این طرح به صورت مردم سالار و بر پایه مدیریت مردم است.

وی افزود: کمیته های تخصصی و چهارگانه طرح توسط شبکه بهداشت و درمان تشکیل و آمادگی لازم را در جهت اجرای طرح و اقداماتی که در مناطق مشخص باید صورت گیرد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مدت اخیر خوشبختانه آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرده است که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی این روند همچنان ادامه پیدا کند.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه در اجرای طرح از مشارکت تمامی سمن ها و مجموعه های مردمی و دولتی استقبال می کنیم گفت: اجرای طرح و خروجی کار بستگی به مدیریت و حمایت هر چه بیشتر مردم دارد لذا از مردم شهرستان انتظار می رود در کسب نتیجه مطلوب، مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: دو محل به عنوان بهبودسرای ویژه بیماران کرونایی در شهر سنقر تجهیز شده که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و کاهش روند مبتلایان نیازی به استفاده از این مراکز نباشد.

وی همچنین در پایان از مشارکت و همراهی اصناف و بازاریان و مردم در اجرای طرح محدویت های هوشمند تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه