اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند/کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آید

انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند/کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آید
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور شهید فخری زاده گفت: اگر از جنایتکاران انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت: ترور دانشمند هسته ای شهید فخری‌زاده جنایتی است که با همه مبانی انسانی، اسلامی، عاطفی، قانونی و موازین بین المللی مغایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: به معنی دقیق کلمه این ترور یک جنایت بود و عامران و عاملان این قضیه جنایت کاران بین المللی هستند به ویژه که این اتفاق توسط مجموعه سازمان یافته و یک رژیم اتفاق افتاده باشد بنابر اتفاق مذکور یک جنایت دولتی  محسوب می شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار انفعالی از سوی جمهوری اسلامی ایران در این قضیه پذیرفتنی نیست و باید به صورت فعال و کامل در کمترین زمان ممکن با توجه به سرنخ هایی که خوشبختانه وجود دارد عاملان و عامران این قضیه را شناسایی و  تقاص خون شهدا را بگیریم.

,

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این انتقام صورت نپذیرد والله این قضایا ادامه پیدا می کند  بر این اساس اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آیند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه