اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت روانسر:

شهادت دانشمند انقلابی؛نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است

شهادت دانشمند انقلابی؛نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است
ماموستا سید محمد محمدی گفت: شهادت دانشمند انقلابی و مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا سید محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله، اظهار داشت: ترور بعنوان یک نوع جنگ و حمله ناجوانمردانه و مذموم که نشانه درماندگی دشمن است زمانی رخ می دهد که دشمن توان مقابله علمی و کلامی را نداشته و با تلاش مذبوحانه دست به ترور فیزیکی می زند.

امام جمعه شهرستان روانسر افزود:‌بدون شک شهادت دانشمند انقلابی و مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه ، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی گفت: این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی این سالها حضوری موثر  در عرصه های مختلف داشت و جزء پیشگامان توسعه علمی و بنیان گذاران صنعت هسته ای بود که خدمات ماندگاری به یادگار گذاشت.

امام جمعه روانسر گفت: اینجانب و شورای روحانیت  و اعزه علماء شهرستان روانسر شهادت این دانشمند برجسته را محضر رهبر معظم انقلاب ، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید عزیز علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه