اخبار داغ

فرماندار پاوه:

ما از خون شهید فخری زاده؛ هزاران فخری زاده در ایران خواهیم دید

ما از خون شهید فخری زاده؛ هزاران فخری زاده در ایران خواهیم دید
پرویز ایده پور گفت: مطئن باشید که خون شهیدان خروشان خواهد بود و ما از خون شهید فخری زاده هزاران فخری زاده در ایران خواهیم دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله ، در خصوص ترور دانشمند انقلابی فخری زاده ضمن تسلیت شهادت ایشان به تمام ملت ایران اظهار داشت: شهادت این شخص به طور کامل از دسیسه ها و توطئه هایی است که دشمنان این مملکت در سالها پیش در سر پرورانده اند و امروز به دنبال برنامه های خود هستند.

فرماندار شهرستان پاوه افزود: شهید فخری زاده و امثال فخری زاده از دانشمندان بزرگ ایران و از سرمایه های ملی کشور هستند و با شهادت این عزیزان شاید جامعه ما نگران بوده و آسیبی به ما برسد اما مطئن باشید که خون شهیدان خروشان خواهد بود و ما از خون شهید فخری زاده هزاران فخری زاده در ایران خواهیم دید.

وی گفت: روح بلند فخری زاده گواهی خواهد داد که این ملت بخاطر استقلال و حقانیت برنامه ها و اهداف نظامش هر روز در تیر رس توطئه های دشمنان بوده است این بار هم تیر آنها به جای نخواهد رسید و خون شهید هرگز نمی خوابد و ان شاالله از دستگاههای بزرگ امنیتی و مسئولین انتظار داریم در این راستا حرکتی را به نمایش بگذارند.

فرماندار پاوه در پایان گفت: همچنین از عزیزان وزارت دفاع و همکاران عزیز شهید فخری زاده انتظار داریم در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مصم تر بوده و راه شهید فخری زاده مستدام باشد.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه