اخبار داغ

فرماندار پاوه خبر داد:

نادیده گرفتن آیتم های مرزی در ارزیابی عملکرد فرمانداران مرزی استان کرمانشاه

نادیده گرفتن آیتم های مرزی در ارزیابی عملکرد فرمانداران مرزی استان کرمانشاه
پرویز ایده پور گفت: ما به عنوان شهرستان مرزی محسوب می شویم و در آیتم های ارزیابی عملکردی که از طرف اداره بازرسی استان کرمانشاه ارائه شده است ؛ هیچ کدام از آیتم های مرزی دیده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر پایین ترین رتبه ارزشیابی فرمانداری پاوه در سطح استان کرمانشاه،پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله با بیان اینکه برای سطح رتبه بندی فرمانداری ها یک سری ارزشیابی ها انجام داده اند اظهار داشت:  ما به عنوان شهرستان مرزی محسوب می شویم و در آیتم های ارزیابی عملکردی که از طرف اداره بازرسی استان ارائه شده است ؛ هیچ کدام از آیتم های مرزی دیده نمی شود.

 فرماندار پاوه افزود: ما هم اعتراض خود را به این فرم های ارزیابی به مقامات استانی ارائه و هم در نشست فرمانداران از استاندار و سایر مقامات وزارت کشور درخواست کرده ایم که عملکرد فرمانداران مرزی را به صورت جداگانه و با لحاظ آیتم های مرزی بررسی کنند.

وی گفت: ۵۰ درصد توان ما فرمانداران مرزی ؛ مصروف موارد مرز آن هم با وظایف مشخص؛ شده است و حال در سالهای اخیر مباحث مرزی به ویژه کولبری و اقتصاد مرزنشینان از موارد مهم و دست و پا گیر فرمانداران مرزی است که مطلقا در ارزشیابی به آن توجه نشده است.

وی ادامه داد: دیپلملاسی فرمانداران با مقامات همسایه در کشور مقابل در خصوص رفع مشکلات اعم از مشکلات آبهای مرزی؛ باغات مشاعات؛ مرزی کوله بری؛ پیله وری؛ تجارت چمدانی و در یک کلام اقتصاد مرزی در این ارزشیابی ها؛ محلی نداشته اند.

فرماندار پاوه ادامه داد: سایر آیتم های قابل طرح ؛ عوارض و عواقب این مسائل که در تمام فعالیت های نمایندگان دولت اعم از بخشداران و فرمانداران تاثیر گذار می باشد در آیتم مورد ارزشیابی مشاهده نمی گردد.

ایده پور گفت: بیش از 12 آیتم مخصوص فرمانداریهای مناطق مرزی وجود دارند که خاص این فرمانداریها هستند و شاید بیشتر نیرو صرف این 12 آیتم شود که این امر باید مطمح نظر دوستان قرار گیرد .

وی افزود: به عنوان مثال بزرگترین بندر خشکی کشور فرمانداری قصر شیرین و بعد از آن در استان کرمانشاه فرمانداری پاوه بخاطر مبادلات مرزی که ساعت ها و روزها وقت تمام اعضای شورای تامین به آن مصروف شده است در این ارزشیابی ها دیده نمی شود و به طور خاص فرمانداران مرزی در رده های آخر جدول قرار گرفته اند و ما هم معتقدیم که زمانی که وظایف اصلی ما مورد ارزشایبی قرار نگیرد جایگاهی بالاتر برای ما هم مشخص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه