اخبار داغ

امام جمعه سرایان مطرح کرد؛

اعتماد به غرب یعنی خسارت محض/ رویش هزاران جوان در برابر ترور یک دانشمند هسته‌ای

اعتماد به غرب یعنی خسارت محض/ رویش هزاران جوان در برابر ترور یک دانشمند هسته‌ای
حجت‌الاسلام سنجری گفت: دشمن باید بداند اگر یک دانشمند هسته‌ای از ما گرفتند؛ اما هزاران جوان این مرز و بوم از وطن و عقاید خود دفاع خواهند کرد و علم را مایه سلطه بر بیگانگان خواهند ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در شهادت شهید فخری‌زاده اظهار کرد: افول روز به روز رژیم اسرائیل کاملا مشهود است. هدف این رژیم جنایتکار از این‌گونه اقدامات؛ فقط اعلام موجودیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: رژیم صهیونیستی اکنون مثل فردی است که در حال غرق‌شدن است و برای نجاتش به هر چیزی چنگ می‌زند تا نفس بکشد؛ اما به زودی خواهد مرد. در این خصوص وعده مقام معظم رهبری که برگرفته از وعده الهی است، گویای این مطلب است.

,

اعتماد به غرب یعنی خسارت محض

, اعتماد به غرب یعنی خسارت محض, اعتماد به غرب یعنی خسارت محض,

امام جمعه سرایان با اشاره به این‌که علی‌رغم این جنایت‌ها، اما برخی از افراد و جریانات، همچنان دنبال مذاکره با آمریکا و غرب و بازگشت به برجام هستند، تصریح کرد: در سال ۹۲ عده‌ای می‌گفتند ما زبان دنیا را بهتر بلد هستیم و با مذاکره همه چیز را حل می‌کنیم. رفتند؛ امضا کردند و برگشتند؛ اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

,

حجت‌الاسلام سنجری ادامه داد: بهانه جدید آن‌ها، آمدن شخصی به نام ترامپ بود و اکنون نیز که او در حال رفتن است، امیدوارند که اوضاع برگردد و به همین دلیل پیام می‌دهند که برای بازگشت به توافق ۲۰۱۷ حاضرند.

,

وی تأکید کرد: اعتماد به غرب همان نتیجه‌ای را خواهد داشت که در لیبی و افغانستان و عراق و ... می‌بینیم یعنی خسارت محض؛ یعنی تقریبا هیچ.

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که از ابتدای انقلاب عده‌ای سعی داشتند آمریکا و غرب را بزک کنند، گفت: این افراد در ادوار مختلف موفق به حضور در مجلس و دولت شدند، اما پس از رفتنشان آن‌چه که ماند فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عدم‌اعتماد به آمریکا بود.

,

سگ زرد برادر شغال است/ چرا مسئولان نمی‌فهمند؟

, سگ زرد برادر شغال است/ چرا مسئولان نمی‌فهمند؟, سگ زرد برادر شغال است/ چرا مسئولان نمی‌فهمند؟,

حجت‌الاسلام سنجری در پاسخ به این سوال که آیا با روی کارآمدن دولت بایدن در دشمنی آمریکا با ایران تفاوتی ایجاد خواهد شد و آیا دانشمندان ما دیگر ترور نخواهند شد؟ بیان کرد: سگ زرد برادر شغال است؛ آن‌چه که امروز مسئولان علی‌رغم فرمایشات مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند؛ سرابی بیش نیست. همه تحلیل‌گران بر این موضوع تأکید دارند، اما نمی‌دانم چرا مسئولان نمی‌فهمند.

,

وی اظهار کرد: اگر به تاریخ برگردیم، شهدای هسته‌ای سابق دقیقا زمانی ترور شدند که در آن زمان، بایدن؛ معاون اوباما بود.

,

امام جمعه سرایان تصریح کرد: متأسفانه مسئولان این دولت به جای توجه به ظرفیت‌های هسته‌ای و دانشمندان این حوزه، از همان ابتدا می‌گفتند که برنامه ما این است که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد. برای این برنامه مذاکره هم کردند اما نه چرخ هسته‌ای چرخید؛ چون بتن، محکم‌کننده است و نه چرخ اقتصاد؛ چون دیدیم که حتی پوشک بچه نیز به موضوع تحریم‌ها گره خورد.

,

حجت‌الاسلام سنجری بیان کرد: آن‌چه مهم است؛ این است که پرونده هسته‌ای همان‌گونه که در اواخر دولت اصلاحات گره خورد، اکنون نیز نابود شد. دانشمندان هسته‌ای یکی پس از دیگری ترور شدند و آن‌چه می‌توانست بدون اعتماد به غرب و شرق باعث عزّت مردم ما شود، از بین رفت.

,

وی با اظهار تأسف گفت: به محض اعلام شهادت شهید فخری‌زاده و این‌که وی شهید هسته‌ای است، شاهد بودیم که عده‌ای برآشفتند که نگویید شهید هسته‌ای! حتی در صحبت‌های وزیر دفاع نیز کوچکترین اشاره‌ای به شهید هسته‌ای بودن این شهید عزیز نشد تا این‌که رهبر معظم انقلاب در پیامشان به صراحت به شهید هسته‌ای بودن ایشان اشاره کردند.

,

علی‌رغم ترورهای کور اما نهال انقلاب تنومند است

, علی‌رغم ترورهای کور اما نهال انقلاب تنومند است, علی‌رغم ترورهای کور اما نهال انقلاب تنومند است,

امام جمعه سرایان با اشاره به ترورهای کوری که طی دوران انقلاب اسلامی و توسط دشمنان این نظام انجام شده است، افزود: برخلاف اهداف دشمن، اما این ملت، نظام و انقلاب مسیر پیشرفت خود را طی کرده و به ما ثابت شده است که با ترورهای کور؛ نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل و اکنون خار چشم دشمنان شده است.

,

حجت‌الاسلام سنجری با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه‌ها پس از ترور شهدای هسته‌ای، بیان کرد: دشمن باید بداند اگر یک دانشمند هسته‌ای از ما گرفتند؛ اما هزاران جوان این مرز و بوم از وطن و عقاید خود دفاع خواهند کرد و علم را مایه سلطه بر بیگانگان خواهند ساخت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه