اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

مدیران خائن؛ عامل راکد ماندن اقتصاد/ پافشاری برای انجام مذاکره مجدد بیانگر ضعف ایران در اداره کشور است

مدیران خائن؛ عامل راکد ماندن اقتصاد/ پافشاری برای انجام مذاکره مجدد بیانگر ضعف ایران در اداره کشور است
ابراهیم رزاقی گفت: پافشاری برای انجام مذاکره تنها یک پیام دارد و آن هم این است که ما ضعیف هستیم و از عهده اداره کشور خود به تنهایی بر نیامده و نیازمند حضور شما هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رزاقی کارشناس مسائل اقتصادی در ارتباط با سیاست کوچک انگاشتن ترور شهید فخری زاده و هموار سازی مسیر مذاکره توسط برخی مسئولان به خبرنگار راه آرمان گفت: صحبت های چند هفته اخیر روحانی و چراغ سبز نشان دادن برای مذاکره با آمریکا نشان دهنده بازگشت به برجام دیگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

پافشاری برای انجام مذاکره مجدد بیانگر ضعف ایران در اداره کشور است

, پافشاری برای انجام مذاکره مجدد بیانگر ضعف ایران در اداره کشور است, پافشاری برای انجام مذاکره مجدد بیانگر ضعف ایران در اداره کشور است,

وی افزود: پافشاری برای انجام مذاکره تنها یک پیام دارد و آن هم این است که ما ضعیف هستیم و از عهده اداره کشور خود به تنهایی بر نیامده و نیازمند حضور شما هستیم.

,

این استاد اقتصاد بیان کرد: سال گذشته با بلند شدن هیاهوی مذاکره مجدد با آمریکا حاج قاسم را به شهادت رساندند اما حضور میلیونی مردم مانع تحقق اهداف آن ها شد.

,

وی یادآور شد: ما در شرایطی قرار داریم که به فرموده امام راحل خودی براندازی می کند و ما را در شرایطی قرار می دهد که غیر عادی بوده و اقتصاد رکن اصلی این براندازی قرار گرفته است.

,

رزاقی عنوان کرد: در حالیکه حسن روحانی بارها در سخنان خود می گوید ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم اما تدبیر مناسبی برای مقابله در این میدان نبرد در نظر نگرفته است.

,

کارشناس مسائل اقتصادی اذعان کرد: اما رئیس جمهور ما در این شرایط با پذیرش همه نظراتی که دشمن با تحریم های خود اجرا می کند، امکان تحقق این شرایط سخت را فراهم می کند.

,

گسترش فقر، بیماری و جنگ داخلی راهکار دشمن برای اجرای طرح براندازی

, گسترش فقر، بیماری و جنگ داخلی راهکار دشمن برای اجرای طرح براندازی, گسترش فقر، بیماری و جنگ داخلی راهکار دشمن برای اجرای طرح براندازی,

وی ادامه داد: دشمن در نظر دارد تا گسترش فقر و بیماری مردم را در مقابل نظام قرار دهد و جنگ داخلی به راه اندازد، چرا که  دشمن ما می داند حضور در جنگ نظامی برای آن ها تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.

,

رزاقی تاکید کرد: در اینجا تنها مسئله برجام نیست بلکه پدافند موشکی ما است که دشمن خواستار به دست گیری آن است و ایران در منطقه تضعیف شود تا زمینه حمله نظامی فراهم شود.

,

این استاد اقتصاد بیان کرد: مسیری که دولتمردان در پیش گرفته مسیر است که به انهدام ساختارهای کشور ختم می شود، در این شرایط باید تدابیری فوق العاده برای مهار این خواسته اندیشیده شود.

,

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن ما داخلی است و نباید جمهوری اسلامی ایران در هیچ از یک از زمینه ها به کشوری وابسته باشد چرا که وابستگی سیاست های یک کشور را متزلزل می کند و استقلال ما را هدف قرار می دهد.

,

رزاقی عنوان کرد: رئیس جمهور زمانی که می بیند سیاست های اتخاذ شده بهگسترش بیکاری و فقر در جامعه کمک می کند و به این سیاست ها ادامه می دهد، تنها راهکار حل مشکلات را مذاکره می داند.

,

وی یادآور شد: برای حل مشکلات در ابتدا باید تدابیر مناسب اقتصادی اندیشیده شود و سپس مدیرانی که اعتقاد بر حل مشکلات در داخل ندارند، کنار گذاشته شوند.

,

به کارگیری مدیران خائن عامل راکد ماندن مشکلات اقتصادی کشور

, به کارگیری مدیران خائن عامل راکد ماندن مشکلات اقتصادی کشور, به کارگیری مدیران خائن عامل راکد ماندن مشکلات اقتصادی کشور,

کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: ادامه این روند و تورم افسار گسیخته ای که ایجاد شده سبب نا امیدی مردم می شود که خواسته غرب است، با امکانات بالقوه ای که ایران در اختیار دارد می توان در کوتاه مدت شرایط کشور را تغییر داده و از سایر کشورها بی نیاز کرد.

,

رزاقی بیان کرد: ما حتی در دوران دفاع مقدس هم با فقر با این دامنه گسترش مواجه نبودیم، حتی دولت واردات به کشور را هم مدیریت نمی کند، محصولات وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد شده و در بازار با چندین برابر قیمت به فروش می رسد.

,

وی ادامه داد: مدیران ما یا خائن و یا ساده لوح هستند که این چنین عمل می کنند، هیچ امیدی به دولت دوازدهم نیست و نام نیکی از خود برجای نگذاشتند و باید قاطعانه با آن ها برخورد شود.

,

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: در حالیکه ستم بزرگی بر ملت وارد آمده تنها چندین هزار نفر هستند که امکانات فوق العاده ای به دست آورده و مالیات هم نمی دهند.

,

به کارگیری افراد در قالب تعاونی ها راهکار حل معضل بیکاری و فقر

, به کارگیری افراد در قالب تعاونی ها راهکار حل معضل بیکاری و فقر, به کارگیری افراد در قالب تعاونی ها راهکار حل معضل بیکاری و فقر,

رزاقی تشریح کرد: در حالیکه دولت می تواند با دریافت مالیات از این افراد علاوه بر ایجاد اشتغال، تسهیلاتی به تولیدکنندگان پرداخت شود و شرایط تولید بهینه شود.

,

وی افزود: در حال حاضر سود فعالیت های فساد آور همچون دلالی چندین برابر بوده و تولید تنها ۱۵ درصد از این سود را به خود اختصاص داده است، در صورتی که افزایش سود تولید می تواند سرمایه گذاران را روانه این حوزه کند.

,

این استاد اقتصاد ابراز کرد: در این شرایط باید افراد ستم دیده شناسایی شده و در قالب تعاونی ها به راه اندازی چرخ تولید کمک کنند و جلوی گران فروشی که نابودکننده تولید است، گرفته شود.

,

رزاقی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند در انتخابات آینده شخصی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که با دل و جان برای مردم کار کنند در این شرایط وجود مشکلات هم مردم را دلسرد نمی کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه