اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی مطرح کرد؛

توقف صنعت هسته‌ای و دفاعی؛ خیال باطل دشمنان/ نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن ترور دانشمندان است

توقف صنعت هسته‌ای و دفاعی؛ خیال باطل دشمنان/ نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن ترور دانشمندان است
سردار زهرایی با بیان این‌که یک فخری‌زاده تبدیل به هزاران فخری‌زاده برای انقلاب اسلامی می‌شود گفت: دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند فناوری، نوآوری، خلاقیت و رشد برنامه‌های هسته‌ای و دفاعی را متوقف کنند اما این خیال باطل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: نظام مقدس انقلاب اسلامی از جایی که در مبانی آن ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم است، دشمن همیشگی به نام جبهه استکبار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

دشمن می‌خواهد تمدن اسلامی را از بین ببرد

, دشمن می‌خواهد تمدن اسلامی را از بین ببرد, دشمن می‌خواهد تمدن اسلامی را از بین ببرد,

وی افزود: خطای محاسباتی است که اگر فکر کنیم دشمن، دشمنی خود را کنار می‌گذارد؛ آن‌ها دنبال این هستند تمدن نوین اسلامی که در حال شکل گرفتن است را متوقف کنند یا از بین ببرند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: تمدن پوشالی غرب با شرکت‌های چند ملیتی دنبال استعمار و استثمار تمام ملت‌ها در جهان هستند و تمدن و بسترسازی برای یک جامعه‌ای که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند را بر نمی‌تابند.

,

سردار زهرایی بیان‌کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و جنگ نظامی شکست خوردند اما به سمت تهاجم فرهنگی، کمپین فشار حداکثری و جنگ اقتصادی رفتند.

,

فکر این‌که با ترور یک دانشمند برنامه دفاعی ما متوقف می‌شود؛ یک خیال باطل است

,

وی ادامه داد: دشمنان اکنون نیز ترورهایی انجام می‌دهند و خیال می‌کنند می‌توانند فناوری، نوآوری، خلاقیت و رشد برنامه‌های هسته‌ای و دفاعی را متوقف کنند اما این خیال باطل است چراکه نسل ما انقلابی است و به گفته شهید سلیمانی "ما ملت امام حسینیم؛ ما ملت شهادتیم".

,

هزاران شهید فخری‌زاده از فردا زاده می‌شوند

, هزاران شهید فخری‌زاده از فردا زاده می‌شوند, هزاران شهید فخری‌زاده از فردا زاده می‌شوند,

رئیس سازمان بسیج سازندگی ضمن تأکید بر این‌که فخری‌زاده‌هایی از فردا زاده می‌شوند و علم را بلند می‌کنند، گفت: یک فخری‌زاده تبدیل به صدها و هزاران فخری‌زاده برای انقلاب اسلامی می‌شود.

,

سردار زهرایی گفت: استکبار به قدری ضعیف است که در مقابل فلسطین با وجود این‌که مردم آن‌ها هیچ سنگ و سلاحی ندارند، نمی‌تواند موفق شود.

,

وی تصریح کرد: اکنون جنگ، جنگ اراده‌ها، ایمان، باور و اعتقاد است و زمانی که باور داشته باشید فرقی ندارد در دست شما سنگ کوچکی باشد یا برنامه علمی داشته باشید؛ هدف شما تعالی بزرگی است اما استکبار با وجود داشتن تجربه، این را درک نمی‌کند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: در هشت سال دفاع مقدس دیدند 60 کشور تا بن دندان مسلح در مقابل کشور تازه به استقلال رسیده و نظام مستقل شده، شکست خوردند.

,

سردار زهرایی بیان کرد: خداوند، کفار و دشمنان را احمق آفریده است؛ حیله، مکر و کید آن‌ها را از بین می‌برد و ایمان و باور الهی از این خیلی بالاتر است.

,

بعد از هر شهادتی، ملت ما منسجم‌تر می‌شود

, بعد از هر شهادتی، ملت ما منسجم‌تر می‌شود, بعد از هر شهادتی، ملت ما منسجم‌تر می‌شود,

وی ضمن تصریح این‌که اکنون نیز در انرژی هسته‌ای، این آخرین اتفاق و ترور دانشمندان ما نخواهد بود، گفت: دشمنان از مقاصد خود دست برنمی‌دارند اما انقلاب ما ثابت کرده که ملت ما منسجم‌تر و مصمم‌تر می‌شود و جوانان بیشتر به این سمت می‌روند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق بزرگی را در دنیا رقم زد و تبدیل به جبهه، جریان و مکتب شد و اکنون شهدای هسته‌ای نیز اسطوره و مکتب‌ساز می‌شوند.

,

سردار زهرایی افزود: جوانان ما که دفاع مقدس را ندیده‌اند، اکنون این‌گونه شهیدها را می‌بینند و به حقانیت خودشان بیشتر پی می‌برند.

,

نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن مشخص شد

, نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن مشخص شد, نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن مشخص شد,

وی در خصوص مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی، گفت: همه افراد سطح، اعتقاد، باور و بصیرت ندارند و این در مردم عادی هم می‌تواند باشد اما اگر در مسئولان باشد تبعات بدتری دارد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی ضمن تأکید بر این‌که انسجامی در ملت می‌بینیم که راه ما، راه حقی است و مسیر خود را از دشمن جدا کردند، افزود: نتیجه دست دراز کردن به سوی دشمن نیز مشخص شد و امام خامنه‌ای فرمودند این دست آهنین در دستکش مخملی است و باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه