اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

دشمنان با ترور دانشمندان کشور، به دنبال سد کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

دشمنان با ترور دانشمندان کشور، به دنبال سد کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
جعفر قنادباشی گفت: دشمنان دست به ترور دانشمندان کشور می‌زنند چون می‌دانند که یکی از ارکان ورود ایران به جمع کشورهای پیشرفته، دستیابی به دانش هسته‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به این دلیل دست به ترور دانشمندان و شخصیت‌های برجسته کشورمان می‌زنند، چون از آینده ایران و از پیشرفت‌های ایران اسلامی نگران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: آن‌ها به وضوح می‌دانند که تولید سلاح‌های کشتار جمعی در ایران به دلیل فتوای رهبر معظم انقلاب حرام است و تأکید شده است که ایران هیچ نوع سلاح کشتار جمعی را تولید نخواهد کرد.

,

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: دشمنان ما با اطلاع از این واقعیت، دست به ترور دانشمندان کشور می‌زنند چون می‌دانند که یکی از ارکان ورود ایران به جمع کشورهای پیشرفته و صنعتی، دستیابی به دانش هسته‌ای است.

,

قنادباشی با تأکید بر اینکه هدف‌گیری دشمنان، آینده ایران است، اظهار داشت: در زمینه فضایی و همچنین سلول‌های بنیادی که از ارکان دیگر پیشرفت ایران هستند، نیز ما چندین شهید داده‌ایم.

,

وی اضافه کرد: البته آن‌ها در توجیه جنایات‌شان بحث سلاح‌های کشتارهای جمعی را مطرح می‌کنند در حالی که خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند که همه دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف تابع رهبر انقلاب و تابع فتوای ایشان پیرامون سلاح‌های هسته‌ای هستند.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: شکست داعش، شکست‌های پی در پی اسرائیل در منطقه وهمچنین شکست عربستان در یمن، معادلات منطقه را به ضرر آمریکا و متحدینش رقم زده است و همین امر موجب شده تا آن ها برای خروج از انفعال دست به چنین جنایاتی بزنند.

,

قنادباشی تأکید کرد: البته آن ها علیرغم توسل به توطئه های فراوان و جنایت های مختلف نتوانسته اند به اهداف مدنظرشان برسند و امروز نیز خون این شهید بزرگوار رونق هرچه بیشتر عرصه فعالیت او را به دنبال خواهد داشت و انگیزه مردم در جبهه مقاومت نیز افزون خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه