اخبار داغ

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دانا:

دولت به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کند/ تعیین مجازات برای کسانی که بی‌جهت باعث افزایش قیمت‌ها می‌شوند

دولت به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کند/ تعیین مجازات برای کسانی که بی‌جهت باعث افزایش قیمت‌ها می‌شوند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای کنترل افزایش قیمت ها حد و مرز تعیین کردیم عنوان کرد: هر فردی در دولت که باعث شود بی‌ جهت قیمت خدمات و کالاها افزایش پیدا کند و یا این افزایش قیمت ها بر اثر ترک فعل یا کوتاهی باشد مجازات می شود.
[

«حسینعلی حاجی دلیگانی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور همانطور که رهبری فرمودند اتکا به توان داخلی است گفت: مذاکره راه حل مشکلات ما نیست زیرا این مسیر را یک بار امتحان کردیم و نتیجه آن را دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت به وظایف قانونی خود عمل نمی کند و مجلس وظیفه دارد با استفاده از ابزارهای قانونی که در اختیار دارد دولت را به حرکت وادار کند عنوان کرد: رویکرد مذاکره که مدام از سوی جریانی در کشور در حال مطرح شدن است رویکرد منطقی نیست بلکه مذاکره با این شرایط از روی ضعف است و حاصل آن تسلیم شدن کشور در برابر غرب و آمریکا است.

,

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به اینکه مجلس با استفاده از ابزار و اختیارات قانونی به دنبال آن است که به دولت بفهماند راه درست همانی است که مقام معظم رهبری فرمودند و مذاکره برای ملت و دولت ما آورده ای نخواهد داشت تصریح کرد: باید تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده را خنثی و بی اثر کنیم.

,

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه مجلس به دنبال الزام دولت به مهار قیمت هاست عنوان کرد: روشن است که افزایش قیمت ها چه در ارائه خدمات و چه فروش کالا توسط شرکت های دولتی و مجموعه های وابسته به آن رخ می دهد.

,

وی با اشاره به اینکه برای کنترل این افزایش قیمت ها حد و مرز تعیین کردیم عنوان کرد: هر فردی در دولت که باعث شود قیمت خدماتی بدون جهت افزایش پیدا کند و یا این افزایش قیمت ها بر اثر ترک فعل یا کوتاهی باشد مجازات می شود.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید مسیر غلط 7 سال و نیمه را اصلاح کند و بداند که باید نسبت به این سالها که عمر کشور هزینه شده پاسخگو باشد.

,

حاجی دلیگانی با اشاره به شکایت رئیس جمهور از برخی نمایندگان مجلس یادآور شد: شکایت دولت از نمایندگان به خاطر یک جمله یا لفظی است که استفاده شده است اما شکایت های نمایندگان از دولت شکایت هایی است که ناشی از ترک فعل، استنکاف از اجرای قانون و هم خلاف قانون عمل کردن است که جرم محسوب می شود؛ تک تک کسانی که در دولت مسئولیت داشته و کوتاهی کردند باید پاسخگو باشند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه