اخبار داغ

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد:

تجربه نشان داده که دشمنان زبان گفتگو را نمی‌فهمند/ با ترور کردن مسیر پیشرفت ایران متوقف نمی‌شود

تجربه نشان داده که دشمنان زبان گفتگو را نمی‌فهمند/ با ترور کردن مسیر پیشرفت ایران متوقف نمی‌شود
پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با بیان اینکه با ترور کردن مسیر پیشرفت ایران متوقف نمی‌شود، گفت: تجربه نشان داده که دشمنان زبان گفتگو را نمی‌فهمند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد پهلوانیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه شهید فخری زاده یک شخصیت بزرگ علمی و دانشمند هسته‌ای ایران بود که به‌صورت ناجوانمردانه به شهادت رسید، اظهار داشت: این شخصیت فرهیخته و از اهداف دشمنان ایران اسلامی بودند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2018 ایشان را به‌عنوان اهداف این رژیم اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد کشور ما بیش از چهل سال بزرگترین قربانی تروریسم در جهان بوده است، گفت: آن چیزی که جای تأمل جدی دارد، سکوت دنیای امروز به‌ویژه دنیای غرب در مقابل این ترورها و جنایت‌های ناجوانمردانه است.

,

وی اضافه کرد: اینکه از زمان شهادت فخری زاده شاهد پرداختن رسانه‌های جهان به این مسئله هستیم، نشان از بزرگی این شخصیت از یک سو و اهمیت این ترور و خباثت این ترور از سوی دیگر دارد.

,

 

,

مسئله نفوذ باید در مراکز حساس و بنیادی کشور جدی‌تر گرفته شود

, مسئله نفوذ باید در مراکز حساس و بنیادی کشور جدی‌تر گرفته شود, مسئله نفوذ باید در مراکز حساس و بنیادی کشور جدی‌تر گرفته شود,

پهلوانیان با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی زبان گفتگو را نمی‌فهمند، عنوان کرد: آنها گفتگو را تا زمانی دنبال می‌کنند که صرفاً تأمین کننده اهداف و منافع خودشان باشد، البته منافع ایران را هیچ می‌انگارند فلذا دشمنان جز زبان اقتدار چیزی نمی‌فهمند. همانطور که رهبر معظم انقلاب چندین بار فرمودند، راه‌حل مقابله با دشمن این است که در حوزه اقتصاد، امنیتی و چه حوزه‌های دیگر قوی شویم.

,

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با تأکید بر اینکه مسئله نفوذ باید در مراکز حساس و بنیادی کشور جدی‌تر گرفته شود، افزود: سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی از متعهدترین و مسلط ‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان هستند و الان هم در مقابل ده‌ها سرویس‌های جاسوسی دنیا و تحرکات و برنامه‌های خرابکارانه و ضد امنیتی جریانات متعدد و منحرف داخل و خارج از کشور ایستاده‌اند و یک‌تنه در مقابل این هجمه‌های سنگین در حال مقاومت هستند، فلذا اشراف این سازمان‌ها را باید مدنظر داشت و البته در کنار آن باید به مسئله نفوذ که بازهم رهبر معظم انقلاب هم تأکیدات فراوان داشتند دقت نظر بیشتر داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه این ترورها هدفی جز خدشه‌دار کردن اقتدار امنیتی، اطلاعاتی و علمی کشور ما ندارد، اظهار داشت: دشمنان با این حرکت‌های ناشایست و ناجوانمردانه می‌خواهد حرکت کشور ما که به سمت پیشرفت در عرصه‌های مختلف مانند انرژی هسته‌ای است، متوقف سازند که طبیعتاً مسیر برای کشور و دانشمندان ایران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشخص است و قرار نیست این موج عظیم حرکت بالنده و متعالی با مشکل مواجه شود اما هوشیاری در مقابل عدم تکرار این ترورها هم لازم و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه